Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Missa inte! Just nu bjuder vi dig som är medlem på leverans och plockavgiften när du handlar för över 500 kr. Gäller 5 köp t.o.m 5/2 2023.
Ange kod: SUPERMANADP1

D0DF9283-F96A-4DC1-9549-0CC6E0E09851.jpeg

Min lilla bön bönhördes nu av Coop då bönpointsen krediterats. Återstår se hur länge jag orkar med frukostbönor. :)

De borde ändå prioriterat er! Typ 80 dagar med bönor hinns nog lättare med på hemmaplan till frukost, alternativt välgörenhet, med generöst utgångsdatum.

Mm, du har absolut en poäng där! Fast ost går ju att frysa.

Problemet är kanske mer att vi kör 'Edamer 24% Skivad, Xtra. 1000g.' till frukost och sedan 'Riven Ost, Xtra. 1000g' till kvällsmat. Fast på kvällen kan man ändå variera lite, Tacos, Pizza och gratänger. Så det tar några veckor innan "super-size-me" syndromet slår till.

Bra tips med Edamer till nästa gång, tror inte bönor blir aktuellt då. Jag har inte tänkt på frysmöjligheten, funkar säkert även för oss till fredagstaco mm.

Bönorna är ju bra om det är poäng per vara. När det är poäng per krona kan man byta taktik.
Jag sökte helt enkelt efter 'xtra' i coop-shopen och sorterade på dyrast till billigast, plockade sedan lite varor som jag ändå rimligen skulle kunna förbruka.

Toppen