storbokstav
Medlem
BYOB - bring your own beans
Mot en avgift (rabatt för EBD) öppnar de din burk bönor och serverar vid stolen.
Mot en avgift (rabatt för EBD) öppnar de din burk bönor och serverar vid stolen.
Nytt år, nya motioner att avsluta samarbetet med SAS/TUI .. En hel del dessutom, går att klicka tumme upp eller tumme ner om du följer denna länkSå kan det vara, men kan man inte argumentera utan att förlöjliga eller raljera så får man betydligt svårare att få fram sin poäng.
Det finns säkert en del här som myser lite extra mycket och ser det som en vinst när man läser kommentarer som ”MP-infiltrerat”, ”extrema miljöpartister”, ”idiotiskt”, ”trams” osv. Då borde man tänka ett steg längre och fundera på hur folk som faktiskt sen skall rösta ser det. Å ena sidan en välskriven och välformulerad motion, å andra sidan ovan nämnda kommentarer. Står man och väger i frågan så är det för mig ganska uppenbart vem som bäst lyckas övertyga folk om deras röster.
Som tur är så är det ju en hel del sansade och bra argumenterande kommentarer också!
Någon som fått bönpointsen än? Ska vi behöva böna till kundtjänst över detta, frågar här i böntråden först då.
Nä, men om man mejlar kundtjänst kommer de svara att "extrapoängen sätts in inom två veckor efter kampanjens avslutande". Troligen kommer man få mejla in efter denna tid eftersom det funkar dåligt med den automatiska registreringen.
Fortsatt poänglöst här i ostlandet.Visa bifogad bild 138352
Min lilla bön bönhördes nu av Coop då bönpointsen krediterats. Återstår se hur länge jag orkar med frukostbönor.![]()
Kollade bakåt i tråden lite. 9-22 januari gällde kampanjen. Jag fick inga poäng heller men en " 14 dagar" svar från kundtjänst.Fortsatt poänglöst här i ostlandet.
När exakt tog kampanjen slut? Dvs när behöver man börja jaga kundtjänst?
Löser nog inte ditt problem, men kan ge lite info utifrån min dialog med Coop.Någon annan som haft problem att föra över poäng från Coop till Eurobonus med det nya systemet?
Jag får upp ett felmeddelande om att uppgifterna på de båda konton inte stämmer. Jag använder mitt första förnamn i passet när jag flyger för att undvika problem vid incheckning trots att det inte är mitt tilltalsnamn. I alla andra sammanhang använder jag såklart mitt tilltalsnamn. Det är det namnet som står min dörr, så att ändra mitt namn på Coop skulle antagligen skapa problem vid matleveranserna.
Jag kan föreställa mig att många andra har namn på Coop/SAS som inte stämmer överens. En del använder ju samtliga förnamn vid resor, men tvivlar på att man anger det vid registreringen av ett Coop-konto…
Jag har samma problem och jag har kontrollerat att mitt tilltalsnamn är registrerat som tilltalsnamn i folkbokföringsregistret. Jag är så trött på SAS att jag inte orkar tjafsa så det blir inte fler överföringar.Någon annan som haft problem att föra över poäng från Coop till Eurobonus med det nya systemet?