Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Gus

Medlem
Fick mailet, prövade koden, funkade inte. Hörde av mig till kundtjänst som svarade:

”Vi ber om ursäkt då det har blivit ett felskick med denna kampanjkod. Den gäller endast personer som får hemleverans från butiken i Häggvik, vilket ni inte får. Det går tyvärr inte att välja vilken butik man får leverans ifrån.”

Bor i Sthlm men inte nära Häggvik. Fick dock ett trevligt bemötande från kundtjänst så släppte detta.
Jag kom på en workaround på detta. Handla det du ska som vanligt. Välj sedan att hämta ut maten på Coop Häggvik. Applicera rabattkoden som då kommer att fungera. Ändra sedan till hemleverans.

Voilà, rabattkoden ligger kvar. (Har ej beställt på detta sätt ännu, bara provat till sista steget.)
 

Rickard_O

Medlem
Du kan se nederst på ditt kvitto vilken butik som kör ut till dig.
Tack!
@Rickard_O I Frunkan kommer de alltid från onlinebutikens centrallager.
Inte för mig tydligen, men bor ju i Stockholm som postort och inte Hägersten längre.
1673819429266.png
 

M.K

Medlem
Någon som fått bönpointsen än? Ska vi behöva böna till kundtjänst över detta, frågar här i böntråden först då.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

rsimon

Medlem
Någon som fått bönpointsen än? Ska vi behöva böna till kundtjänst över detta, frågar här i böntråden först då.
Nä, men om man mejlar kundtjänst kommer de svara att "extrapoängen sätts in inom två veckor efter kampanjens avslutande". Troligen kommer man få mejla in efter denna tid eftersom det funkar dåligt med den automatiska registreringen.
 
Toppen