Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

pswe

Medlem
Fick en kod i mailen, typ första gången! HÄGGVIK150 och giltig 4ggr till 30/4. Vet ej om den bara gäller mig eller i Stockholm.
Visa bifogad bild 137873
jag fick en likadan, är skriven i stockholm men har bara beställt i Skåne, liknande utskick tidigare har fungerat, men den här gången låter ju onekligen koden lite mer specifik.
en petitess, men du skriver fyra tillfällen, coop skirver tre så anar att du bara läste lite snabbt.
 

freppa87

Medlem
jag fick en likadan, är skriven i stockholm men har bara beställt i Skåne, liknande utskick tidigare har fungerat, men den här gången låter ju onekligen koden lite mer specifik.
en petitess, men du skriver fyra tillfällen, coop skirver tre så anar att du bara läste lite snabbt.
Korrekt blev lite snabbt läst!
 

chaudi

Medlem
Just nu bjuder vi på en 150 kr välkomstrabatt när du handlar för minst 800 kr och väljer hemleverans. Rabatten kan nyttjas vid tre köptillfällen. Välj bland tusentals kända varumärken och hitta inspiration bland alla våra recept. Gör din beställning och ange kod VINSTA150 i kassan.
 

Rickard_O

Medlem
Fick också en sån i mailkorgen, kul att få den precis efter min leverans dök upp vid 10:00 som innehöll typ hälften av vad jag beställt.
Drygt 10% av varorna fanns inte med i påsarna, två varor var fel sort (Ena var en bättre och dyrare vara, där höll jag käften).
Den enda vara dom hade satt upp på kvittot som inte levererad pga saknad, den fanns i med såklart...
Fruktansvärt irriterande, första gången jag haft såna här strul med coop leveranser, alla påsar va blandade med varor, i vanliga fall får man en påse med kylvaror, en med frysvaror etc etc.
Nu va allting huller om buller där kylvaror låg utspridda i olika påsar.

Och eftersom jag inte fick några vitabönor måste jag åka hem till @M.K och tigga :mad:
 

Davvelavve

Medlem
Fick också en sån i mailkorgen, kul att få den precis efter min leverans dök upp vid 10:00 som innehöll typ hälften av vad jag beställt.
Drygt 10% av varorna fanns inte med i påsarna, två varor var fel sort (Ena var en bättre och dyrare vara, där höll jag käften).
Den enda vara dom hade satt upp på kvittot som inte levererad pga saknad, den fanns i med såklart...
Fruktansvärt irriterande, första gången jag haft såna här strul med coop leveranser, alla påsar va blandade med varor, i vanliga fall får man en påse med kylvaror, en med frysvaror etc etc.
Nu va allting huller om buller där kylvaror låg utspridda i olika påsar.

Och eftersom jag inte fick några vitabönor måste jag åka hem till @M.K och tigga :mad:
Låter som en mindre bra Coop butik.

På min lokala brukar de ibland smsa och fråga när något inte finns (om de ska byta ut det). Får ofta handskrivna lappar också. Varje gång skickar de med kakor, choklad och annat "den här bjuder vi på".

Det bästa var när de glömde skicka med ett bröd en gång, så smsa dom förlåt bla bla bla kom in till kassan så får ni brödet. Mycket riktigt fick vi brödet men även ca 2kg choklad och massa annat lull lull.
Sjukt nöjd med Coop faktiskt. :)
 

Rickard_O

Medlem
Låter som en mindre bra Coop butik.

På min lokala brukar de ibland smsa och fråga när något inte finns (om de ska byta ut det). Får ofta handskrivna lappar också. Varje gång skickar de med kakor, choklad och annat "den här bjuder vi på".

Det bästa var när de glömde skicka med ett bröd en gång, så smsa dom förlåt bla bla bla kom in till kassan så får ni brödet. Mycket riktigt fick vi brödet men även ca 2kg choklad och massa annat lull lull.
Sjukt nöjd med Coop faktiskt. :)
Vet inte riktigt vilket Coop dom kör ut ifrån, tror det är från två olika. Tycker mig sett att bilen ibland kommit från söder om Stockholm och ibland norrifrån.
Har nog aldrig haft problem tidigare, ibland har det varit varor som inte funnits men då har det dragits av från kvittot som det ska och inget mer med det.
Men kom på nu att jag fick även en till vara som jag inte hade beställt, ett paket bordssmör Valio som vi inte hade beställt.
Tyvärr kompenserar det inte upp allting som jag inte fått, men jag tror nog slår man ihop alla fel på listan börjar man närma sig en 30% fel på ordern totalt :oops:
 

Gus

Medlem
Testade lite med Vinsta150. Fungerar om man hämtar i butik (stora coop Vinsta) eller hemleverans med ett postnummer ”i närheten”.
Aha. Är det samma med Häggvik-koden också tror ni? Jag lyckades inte få Häggvik150 att fungera men bor kanske för långt bort från Häggvik?

Screenshot_20230112_202532_Chrome.jpg
 

intuition

Medlem
Någon mer som har problem att se sina poängtransaktioner?

Skärmavbild 2023-01-13 kl. 08.25.08.png



Tidigare i månaden fanns det transaktioner, men nu de senaste dagarna (parallellt med 5p extra för Extra produkter?) har jag inte kunnat se något under januari.
 
Någon mer som har problem att se sina poängtransaktioner?

Visa bifogad bild 137925


Tidigare i månaden fanns det transaktioner, men nu de senaste dagarna (parallellt med 5p extra för Extra produkter?) har jag inte kunnat se något under januari.
För mig funkar det bra, har full historik för hela januari. Jag handlade senast igår kväll och kunde se poängen redan när jag kommit hem från affären. Har dock inte sett några poäng för Xtra-kampanjen ännu (handlade även 8 januari) men dessa kommer förhoppningsvis.
 
Toppen