Jag plockade ut 20000 utan att spendera en krona… tyvärr lär jag väl bidra till att de förr eller senare inför något krav men det ser inte som att de infört det ännu. Lär väl stå i finstilta isfÄr det någon som vet, om det är en minimum spend för att få dessa 15000 poäng? Visa bifogad bild 137948
Troligen inte, jag fick ut mina 10 000p direkt som är ordinarie sign on-bonus. Värdet av dessa poäng är litet och inte jämförbart med sign on-bonusarna på t.ex. SAS Amex-korten. Tror missbrukspotentialen är låg.Är det någon som vet, om det är en minimum spend för att få dessa 15000 poäng?
Som sagt direkt tidigare. De har väl ganska nyligen ändrat överföringssystem så kanske annorlunda med detta. Vore sjukt irriterande om man skall jaga på för detta likt shoppingpoäng. COOP har utan undantag fungerat klockrent för mig.Hmm... Är inne på dag 2 nu...
Någon mer som har problem att se sina poängtransaktioner?
Visa bifogad bild 137925
Tidigare i månaden fanns det transaktioner, men nu de senaste dagarna (parallellt med 5p extra för Extra produkter?) har jag inte kunnat se något under januari.
Kan tillägga att jag får det att funka via Coop-appen. Men får däremot samma felmeddelande som du via coop.se med Safari på datorn.För mig funkar det bra, har full historik för hela januari. Jag handlade senast igår kväll och kunde se poängen redan när jag kommit hem från affären. Har dock inte sett några poäng för Xtra-kampanjen ännu (handlade även 8 januari) men dessa kommer förhoppningsvis.
Inte jag heller, en vecka och inga xtra poäng.Kan tillägga att jag får det att funka via Coop-appen. Men får däremot samma felmeddelande som du via coop.se med Safari på datorn.
Har fortfarande inte fått in poäng för Xtra-kampanjen.
Fick mailet, prövade koden, funkade inte. Hörde av mig till kundtjänst som svarade:Fick en kod i mailen, typ första gången! HÄGGVIK150 och giltig 4ggr till 30/4. Vet ej om den bara gäller mig eller i Stockholm.
Denna funkade för mig igår med leverans tisdag.
Du kan se nederst på ditt kvitto vilken butik som kör ut till dig.Vet inte riktigt vilket Coop dom kör ut ifrån, tror det är från två olika.