Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

ramo

Medlem
Just nu bjuder vi på en 150 kr välkomstrabatt när du handlar för minst 800 kr och väljer hemleverans. Rabatten kan nyttjas vid tre köptillfällen. Välj bland tusentals kända varumärken och hitta inspiration bland alla våra recept. Gör din beställning och ange kod VINSTA150 i kassan.
 
Tänkte bara rapportera att jag inte fått några poäng från X-tra kampanjen. Vid kontakt med kundtjänst vill dom att jag ska skicka in alla kvitton där jag köpt en X-tra produkt. Om dom hade erbjudit digitala kvitton hade det varit enkelt, men nu omöjligt. I detta avseende är ICA bättre (alltid digitala kvitton som stammis).

e7abc7cf38ccb2ed583731a3208054ba.jpg
 

pswe

Medlem
Tänkte bara rapportera att jag inte fått några poäng från X-tra kampanjen. Vid kontakt med kundtjänst vill dom att jag ska skicka in alla kvitton där jag köpt en X-tra produkt. Om dom hade erbjudit digitala kvitton hade det varit enkelt, men nu omöjligt. I detta avseende är ICA bättre (alltid digitala kvitton som stammis).

e7abc7cf38ccb2ed583731a3208054ba.jpg
Om du har coops app ”Scan and Pay” så finns alla kvitton i den även om du inte använt appen
 
Tänkte bara rapportera att jag inte fått några poäng från X-tra kampanjen. Vid kontakt med kundtjänst vill dom att jag ska skicka in alla kvitton där jag köpt en X-tra produkt. Om dom hade erbjudit digitala kvitton hade det varit enkelt, men nu omöjligt. I detta avseende är ICA bättre (alltid digitala kvitton som stammis).

e7abc7cf38ccb2ed583731a3208054ba.jpg
Samma sak för mig vid kontakt med kundtjänst.
Om du har coops app ”Scan and Pay” så finns alla kvitton i den även om du inte använt appen
Sjukt bra tips, tack! Jag testade precis att ladda ner appen och där hittar jag kvitton för alla gamla inköp trots att jag inte ens haft appen tidigare när köpen gjordes.
 

intuition

Medlem
.. samtidigt har ju Coop också tillgång till samma kvitton digitalt, såatte...

Jag har heller inte fått några kampanj-poäng, så jag får väl också sitta och gå igenom kvitton. Lite tråkigt när det är så här, det verkar ju vara ganska många som inte fått poäng.
 
Toppen