Senaste nytt

SAS Business Card är lanserat

Lockande erbjudande.
För mig handlar det om en uppgradering från guld till diamant. Hur mycket jag än läser in mig på vad skillnaden är så upplever jag den som liten.
Ni som kan jämföra guld kontra diamant. Utöver stekandet... Är diamant så mycket bättre?
Flyger inte så ofta, men de bästa för min del har varit.

(Ej prio-ordning)
1. Scandic-frukost (Och liknande statusmatch hos andra flygbolag tror jag EBD varit bättre än EBG)
2. Same-day-flight-change
3. Ingen utgångsdatum för poängen
4. Sen lite extra med budgivning/extra poängintjäning vid flyg.
5. Ge bort Guld till familj :) Samt kunna fixa gratis dricka i Ekonomi vid enstaka flyg:rolleyes:

Flyger inte så ofta, men de bästa för min del har varit.

(Ej prio-ordning)
1. Scandic-frukost (Och liknande statusmatch hos andra flygbolag tror jag EBD varit bättre än EBG)
2. Same-day-flight-change
3. Ingen utgångsdatum för poängen
4. Sen lite extra med budgivning/extra poängintjäning vid flyg.
5. Ge bort Guld till familj :) Samt kunna fixa gratis dricka i Ekonomi vid enstaka flyg:rolleyes:

+ Courtesy upgrades och betydligt fler op-ups
+ Gratis val av exit row

Wow! Det här har jag missat helt… Hoppas att det inte är för sent än (har iaf. fyllt i intresseanmälan).

Är det alltså SAS själva som ger ut det här kortet? Jag har bara skummat igenom tråden, men finns det några krav på minimum spend e.d?

Wow! Det här har jag missat helt… Hoppas att det inte är för sent än (har iaf. fyllt i intresseanmälan).

Är det alltså SAS själva som ger ut det här kortet? Jag har bara skummat igenom tråden, men finns det några krav på minimum spend e.d?

SAS har inte licens för att kunna ge ut kreditkort. Det är Nordiska som är utgivare.

• Gilla
Reactions: L.S

Inga krav liknande de Amex bonusar har för privatpersoner, men avgiften faktureras helårs förskott (7188kr)

• Gilla
Reactions: L.S
I går kom kortet! :) Inte fastklistrat på ett vikt A4 som brukligt utan i en väldigt lyxig... box... med finurlig dragöppning... :p Kortet är såklart jättetjockt och jättetungt, som utlovat.
IMG_3826(4).JPG

"Enligt SAS kommunikationschef Alexandra Lindgren Kaoukji ska det nya kortet dock inte ses som en konkurrent till befintliga samarbeten med andra kortföretag". Tycker mer man vinklar från olika facegrupper som har uttalats sig.

Toppen