Precis, jag skrattade åt att DI som nu ändå förväntas vara någon form av finans-tidning inte har koll på hur det fungerar med co-branding av kort och kortutgivare. Oavsett om det skulle framgå något mer i själva artikeln så är ju rubriken märklig.Nu är det paywall på ärtikeln så jag kan inte läsa den men är inte det snarare DIs vinkling, eller säger SAS representant verkligen det?
Precis, jag skrattade åt att DI som nu ändå förväntas vara någon form av finans-tidning inte har koll på hur det fungerar med co-branding av kort och kortutgivare. Oavsett om det skulle framgå något mer i själva artikeln så är ju rubriken märklig.
I just got this as result from my application
Visa bifogad bild 177792
Wonder what happened... I will try to call them.
I have an AB just to do some freelancing work and it has been paused for the last couple of months, but I was still expecting it to get approved.
Yes, I also got this during the application!When did you submit your request? Did you happen to receive the following message during the application process?
![]()
Endast nivåpoängÄr de 45.000 nivåpoängen enbart nivåpoäng eller kan man resa för dem också?
Hur som helst är det ju rätt uselt att köra en kampanj med ett slutdatum för när kortet ska vara beviljat (inte ansökt, alltså). Dvs de kan bara såsa med ansökningarna så slipper de betala ut bonusen!