Har undrat varför BA ställer in så många flygningar, fick inget riktigt svar i inlägget ovan, mer än att det var utför BA kontroll.
Skrev idag till BA och undrade vad det var för orsak till att de ställde in avgången
Efter 45 minuter kom detta mail, som jag är klart besviken över fick inget svar på min fråga utan det svara återigen att det är utanför deras kontroll och hänvisar till någon ordination där man kan reklamera.
kommer jag att "vinna" så kommer de att ta tillbaka den kompilation som jag har fått, jag har inte fått någon ersättning/kompensation mer än att jag fick ändra resan, tycker att tonläget i mailet är inte trevligt skrivet till en status kund, har BA Gould detta mail har gjort mig lite förbannad och varför svar det inte på min fråga varför blev flygningen inställd?
Our final response en trevlig inledning på ett svar till en kund, jag förstår om jag har varit i kontakt med dem 10 gånger, detta var andra gången jag skrev eftersom jag inte har fått svar på min fråga varför....... i det första mailet
Dear Mr
Our final response
I’m sorry to hear you’re still unhappy with how we’ve dealt with your request for compensation.
I’ve thoroughly reviewed all the information you’ve sent us, and I can confirm that we believe we’ve dealt with your case fairly and appropriately. We’re unable to respond to any further requests for compensation.
As previously advised, we're sorry it was necessary to cancel on 23 April. However, your claim for EU compensation has been refused because BA0780 on 23 April was cancelled due to operational reasons not related to the airline
If you’re still unhappy with the outcome, and want to take it further, you can refer your complaint to the Centre for Effective Dispute Resolution. CEDR is an independent dispute resolution provider, which is certified by the Civil Aviation Authority. They decide on any disputes between airlines and passengers that can’t be resolved using the airline’s own complaints procedure.
A few notes about contacting CEDR:
- Please contact CEDR directly to check whether they cover your dispute, there are some disputes they cannot deal with.
- Please check their website here for contact details.
If CEDR take on your complaint, we’ll withdraw any previous offer of settlement we’ve made. If CEDR make a judgement on the issue, their decision will be final.
Once again, I’m sorry we weren’t able to resolve this between us this time. I hope this information is useful to you.
Best regards