AABack2ARN
Medlem
Det skall visst vara ett inslag om Thomas Cook i kvällens avsnitt av Plus på SVT. Någon här som är "skyldig"? 
Blev strandade i Turkiet - nekades ersättning | SVT.seDet skall visst vara ett inslag om Thomas Cook i kvällens avsnitt av Plus på SVT. Någon här som är "skyldig"?![]()
Det skall visst vara ett inslag om Thomas Cook i kvällens avsnitt av Plus på SVT. Någon här som är "skyldig"?![]()
Har skickat in ett ärende mot dem hittils och inväntar svarJag ville inte ställa upp i tv när dom frågade mig. Skickade en massa info som jag fått ihop med hjälp av BC angående min stämning mot Thomas Cook. Hoppas dom får sig en omgång.
Det har jag fått svar på äntligenSkulle även säga att truckar som kör in i plan är en skada av tredje part...![]()
Men flygbolagen har väl idag knappt några egna anställda? De flesta bolag anlitar väl outsourcat groundhandling.
Det borde vara så att de som utför tjänster åt flygbolaget (dvs flygbolaget betalar för) räknas som flygbolagets egen personal med tillhörande skadeansvar. Annars finns det ju en ännu större anledning att outsourca hela skiten...