Valley
Medlem
Så jag säger rätt till min kamrat. Fick precis reda på att han som straff för att han var i Manchester och såg fotboll också åkte på kraftig försening på hemvägen.
Inbokad på Manchester - Stockholm, 28 Dec - SK 2548 ETD 09.45. ca 17.00 kom man iväg och då med SK6052.
När han frågade om orsak uppgavs tekniskt fel. När han tog upp frågan om ersättning för försening hänvisades han till sin hemförsäkring, sen var det locket på.
Men, det rätta här är väl att han först vänder sig till SAS Kundtjänst med ersättningskrav eller....... ?
Inbokad på Manchester - Stockholm, 28 Dec - SK 2548 ETD 09.45. ca 17.00 kom man iväg och då med SK6052.
När han frågade om orsak uppgavs tekniskt fel. När han tog upp frågan om ersättning för försening hänvisades han till sin hemförsäkring, sen var det locket på.
Men, det rätta här är väl att han först vänder sig till SAS Kundtjänst med ersättningskrav eller....... ?