Agö
Medlem
Aha, de kör ett Norwegian/Dubai-upplägg? Sådant ska bestraffas.Det händer ofta att de behöver gå ner på den linjen eftersom de flyger 757.
Garanterat så ofta att det inte kan vara extra ordinärt.
Aha, de kör ett Norwegian/Dubai-upplägg? Sådant ska bestraffas.Det händer ofta att de behöver gå ner på den linjen eftersom de flyger 757.
Garanterat så ofta att det inte kan vara extra ordinärt.
Det är inget du behöver visa. United har bevisbördan. Vägrar de ersättning är det bara att gå vidare till Allmänna Reklamationsnämnden/domstol.Ja, jag tyckte att det lät orimligt - inte minst med tanke på att tiden i luften i princip var oförändrad - förseningen berodde på mellanlandningen. Finns det någonstans man kan få fram den typen av statistik - d v s att dom ofta mellanlandar på en viss rutt?
Precis så. Även om jag tror de började före så det är väl Norwegian som kopierat dem i det perspektivet.Aha, de kör ett Norwegian/Dubai-upplägg? Sådant ska bestraffas.
Vad är det för upplägg?Aha, de kör ett Norwegian/Dubai-upplägg? Sådant ska bestraffas.
Här kan du läsa lite.Vad är det för upplägg?
Flög Swiss i helgen från Palma. Flyget landade sent, vilket resulterade i att vi missade vår departure slot, vilket i sin tur betydde att vi missade vårt anslutande flyg till Köpenhamn. 24 timmar senare landar vi i Köpenhamn. Jag efterfrågar 2x400euro från Swiss, fick mail tillbaka att de inte betalar ut något pga air traffic restrictions.