Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Comfort Malmö är ökända för att kräva den interna kostnaden av kunden. Trodde comfort Arlanda hade lite bättre koll

Riktigt pinsamt tycker jag det är för Strawberry.
Än mer pinsamt är det att de varje gång frågar om jag bott där förut. Bara ett 20-30 tal ggr, hur kan de inte få upp det i ditt system att man är en återkommande kund. Speciellt som jag nu bott där 3 veckor på raken.

Än mer pinsamt är det att de varje gång frågar om jag bott där förut. Bara ett 20-30 tal ggr, hur kan de inte få upp det i ditt system att man är en återkommande kund. Speciellt som jag nu bott där 3 veckor på raken.
Vet vid ett tillfälle då jag blev "gratulerad" att jag vid den övernattningen passerade 100 nätter på just det hotellet, så dom kan se historik om dom vill.

Laddade just ner appen, ingen bonus, men som nämnts får jag väl klaga för att få poängen :D Har 15 000 lite drygt i saldo, så det blir väl en frinatt för 10' och sedan kan man väl casha in resterande 5000. Sedan kommer jag att sitta still i båten, kommer väl att köpa en dosa snus i början av varje månad för att få de två nätterna på kortet och så får jag väl utvärdera så småningom om det ska avvecklas.
Cirterar mig själv. Efter att ha laddat ner Spenn-appen lördagkväll, dök det upp 1001 Spenn på söndag fm. Deras värde

lol, som sagt gamla tiders Nordic Choice hade koll på sina stammisar.
Men det kanske är det att personalen på comfort Malmö har svårt att tro att någon kommer tillbaka efter första besöket så de utgår från att alla är ny-kund ;-)
Comfort Malmo har varit det sämsta Strawberry-hotellet för mig som Platinum. Det är det sämsta Malmö-hotellet för Platinum-förmåner.

Jag var nyligen på ett annat Strawberry-hotell där jag har bott så många nätter under nästan 20 år att de flesta av personalen i receptionen känner igen mig. De nyanställda är tillbaka för att fråga mig om jag har bott där tidigare och försöker berätta om frukost och annat som jag visste innan de ens kom ut ur dagis.

Last edited:
Toppen