Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

En semipositiv nyhet är i alla fall att bonusnätter (för bonuspoäng) nu ger kvalificerande nätter. Jag har precis testat och räknaren räknade upp automatiskt.
Det gör att jag automatiskt blir Platinum med de poäng som måste nyttjas under 2025 och en bra boost för nästa kvalår också.

Laddade just ner appen, ingen bonus, men som nämnts får jag väl klaga för att få poängen :D Har 15 000 lite drygt i saldo, så det blir väl en frinatt för 10' och sedan kan man väl casha in resterande 5000. Sedan kommer jag att sitta still i båten, kommer väl att köpa en dosa snus i början av varje månad för att få de två nätterna på kortet och så får jag väl utvärdera så småningom om det ska avvecklas.

• Gilla
Reactions: hco
Jag blev LTG i slutet av oktober, hann samla in till ca 510 xxx poäng lifetime. Är matchad till LTP, väldigt positivt överraskad men tacksam. Har samlat in 500k poäng på drygt 2 år, så kanske min pace som belönades med LTP?

Reggade mig precis och fick fortfarande bonuspoängen. Så har ni inte fått den är nog något Knas ja..
1000001197.jpg

Bodde på Comfort Arlanda igår och vid incheck undrade de hur jag ville betala min nota på ca 400 kronor.
Högst märkligt när det var en poängbokning vilket jag upplyste de om.

Min gissning är att det är ersättningen från Strawberry som hotellet får för en poängbokning (10k poäng).

Toppen