Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Har du tips på någon bra sådan prenumeration? Har inte lyckats komma på något själv...

Här kommer en tips ;)
Donera till awardplanber via PayPal (återkommande).

3226421d3e9c9e94e3a51bdae5f1c8cc.jpg

Kan nu bekräfta att avbokning efter 19/11 av en poängbokning ger återbetalning i poäng och inte i Spenn, precis som det ska.

Däremot syns inte korrekt poängsaldo efter sådan återbetalning omedelbart på översiktssidan i appen, utan bara om man klickar sig vidare till poängsidan (sidan som heter Transaktioner, där saldot är korrekt) eller om man tvingar appen att starta om sig (på iOS).

Reklamutskick via e-post nyss om Black Week Sale. Förutom att poängsaldot som visas där är inaktuellt och saknar de återbetalade poängen (inget nytt, så har det ju varit förut) saknas det lustigt nog 1 poäng till, dvs det påstås att jag har xx4999 poäng kvar nu, inte xx5000 som jag faktiskt har. Man börjar nästan undra om de retas med flit.

Det finns en öresavrundning när det gäller poäng från spend, så se upp med det. Ibland avrundas varje transaktion först och summeras sedan, ibland tvärtom. Kan ge små diffar....

Så kan det vara, men jag har xx5000 poäng, haft så sedan strax innan 19/11, fortfarande så nu enligt appen och hemsidan. Det är bara i mailet det står xx4999 i stället, alltså en liten bugg (förutom eftersläpningen).

Gissningsvis kommer de väl sluta visa sina (felaktiga) poängsaldon i mailutskick och visa spenn i stället.

Har ni andra förresten fått 1001 spenn som välkomstgåva? Jag fick igång appen vid 07-tiden den 19/11 efter teknikstrul dessförinnan men jag har inte fått några spenn. Är väl inte jätteledsen för det, 0 spenn känns som en liten markering från min sida. Jag noterar dock att de i mailet fortfarande pushar för att ladda ner appen och få gåvan, så det antyder ju att möjligheten finns kvar.

Toppen