Cristoffer Cedergren
Medlem
Väst hade bra käk förr.
Hälsa Jonas!
Hälsa Jonas!

Har du tips på någon bra sådan prenumeration? Har inte lyckats komma på något själv...
Kan vara, verkar vara flera i din situation. Jag hade 6,5% kvar till Lifetime Gold och fick inte.Jag hade 49000 kvar till PFL och jag har nu fått den statusen. Kan det kanske vara 5% som gäller?
Kan nu bekräfta att avbokning efter 19/11 av en poängbokning ger återbetalning i poäng och inte i Spenn, precis som det ska.
Däremot syns inte korrekt poängsaldo efter sådan återbetalning omedelbart på översiktssidan i appen, utan bara om man klickar sig vidare till poängsidan (sidan som heter Transaktioner, där saldot är korrekt) eller om man tvingar appen att starta om sig (på iOS).
Det finns en öresavrundning när det gäller poäng från spend, så se upp med det. Ibland avrundas varje transaktion först och summeras sedan, ibland tvärtom. Kan ge små diffar....
Ingen välkomstgåva här. Var igång på morgonen men inte så tidigt som du. =)Har ni andra förresten fått 1001 spenn som välkomstgåva? Jag fick igång appen vid 07-tiden den 19/11 efter teknikstrul dessförinnan men jag har inte fått några spenn.
Jag laddade ner appen igår och fick välkomstgåvan.Ingen välkomstgåva här. Var igång på morgonen men inte så tidigt som du. =)
Ingen välkomstgåva här. Var igång på morgonen men inte så tidigt som du. =)