Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Tack för info SilverJonten

Min tolkning av det långa svaret är:
Det här är det som gäller!
Gillar du det inte kan du bo någon annanstans.
Det finns andra gäster som bara längtar efter att bo på hotell, i alla fall till jul.

Ok, då, då tar jag mina 100 övernattningar per år och bor någon annanstans, jag hade ingen aning om att jag tog rummen från så många andra stackare, det ska man ju inte göra, framförallt inte till jul...
Precis min tolkning med i princip.
Frågan är dock om jag klarar att vara lika principfast som dig men jag är jävligt sugen.
Dock får nog Scandic matcha upp mig ordentligt först.

Precis min tolkning med i princip.
Frågan är dock om jag klarar att vara lika principfast som dig men jag är jävligt sugen.
Dock får nog Scandic matcha upp mig ordentligt först.
Jag har blivit matchad på Scandic, tyvärr är deras match MAX nivå 5, försökte komma högre men det va tvärkört verkade det som.
Körde en övernattning hos dem uppe i Luleå och det va fan inte trevligt, dem tråkiga restaurangerna ska vi inte ens tala om.

Bo på Strawberry för tisdag natt för 2600 SEK utan garanti för sen utcheckning på onsdag, eller boka tisdag kväll och onsdag kväll på Best Western för sammanlagt 2100 SEK och lämna rummet när jag vill tisdag kväll? Best Western vinner, men jag tappar omeletten. Hej till hårdkokta ägg och 500 SEK på Best Western.

Bo på Strawberry för tisdag natt för 2600 SEK utan garanti för sen utcheckning på onsdag, eller boka tisdag kväll och onsdag kväll på Best Western för sammanlagt 2100 SEK och lämna rummet när jag vill tisdag kväll? Best Western vinner, men jag tappar omeletten. Hej till hårdkokta ägg och 500 SEK på Best Western.
Ja BW är helt klart ett alternativ men det verkar som att Scandic har skärpt sig lite sedan jag bodde hos dem för drygt 5 är sedan, möjligheten att använda mer än en kupong per natt är bra då jag har representation flera kvällar och kupongen annars brinner inne. Det som stör mig mest är dock den dryga attityden hos Strawberry där de tror att alla ska stå i kö för frinätter i Norden och att åka lågprisflyg.

Ja BW är helt klart ett alternativ men det verkar som att Scandic har skärpt sig lite sedan jag bodde hos dem för drygt 5 är sedan, möjligheten att använda mer än en kupong per natt är bra då jag har representation flera kvällar och kupongen annars brinner inne. Det som stör mig mest är dock den dryga attityden hos Strawberry där de tror att alla ska stå i kö för frinätter i Norden och att åka lågprisflyg.
Eller kör hotels.com och får nästan 10% kickback som kan användas var man vill (eller om man har mecenat får man rabatten direkt vid betalning). Och du kan välja från alla hotell på platsen när du ska betala för en natt, Strawberry, BW, Scandic, eller privata hotell som är inte med i någon program.

På besök hemma i Linköping - och imorgon blir första gången jag ska bo på hotell här i stan också.

Oerhört trött på Strawberry efter detta - så fick bli att boka Scandic (där jag just nu är statuslös),

Mina sista Strawberrypoäng har jag bränt på 3 nätter i Köpenhamn på en vårresa. Blir att klippa kreditkortet också.

På besök hemma i Linköping - och imorgon blir första gången jag ska bo på hotell här i stan också.

Oerhört trött på Strawberry efter detta - så fick bli att boka Scandic (där jag just nu är statuslös),

Mina sista Strawberrypoäng har jag bränt på 3 nätter i Köpenhamn på en vårresa. Blir att klippa kreditkortet också.
Scandic Citys frukost är bra men personalen på Ekoxen gör det till stans trevligaste hotell

Scandic Citys frukost är bra men personalen på Ekoxen gör det till stans trevligaste hotell
Ändå skönt att du antar att det blev City och inte Scandic Väst. Kan Väst vara ett av Sveriges sämsta Scandic?

Kommer nog skippa frukosten om jag ska vara ärlig. Julbord på Stångs väntar imorgon kväll. Blir perfekt att bokstavligen rulla över till Scandic efter middagen.

Toppen