Doctor-X
Medlem
Här kommer min Uppföljning av min diskussion med Jordgubben och får väl ge lite Cred till den som svarade och faktiskt såg till att min feedback kom vidare.
Efter flertalet mail fram och tillbaka med platinum supporten och svaren som inte gav något alls blev jag hänvisad till feedback@strawberry.no då dem vägrade be en ansvarig chef kontakta mig.
Jag vidarebefordrade hela konversationen till den mailadressen med följande text:
"Hej
Läs nedan konversation jag haft med ”Platinum” supporten.
Tyvärr anser jag att hela nya medlemsprogrammet är en försämring, att man även tar bort möjligheten till Lifetime status genom poängintjäning utan att ta hänsyn till oss som är väldigt nära på något sätt är riktigt dåligt.
Att Supporten inte kan svara på något alls 2 veckor innan nya programmet träder ikraft eller att man har 0 intresse att se till att jag får kontakt med någon ansvarig visar bara att ansvariga inom er organisation är helt ointresserade av att få feedback av era kunder då man verkar gömma sig bakom en support.
Detta gör att jag överväger starkt att acceptera Scandic´s erbjudande om statusmatchning och flytta mina nätter till dem.
Finns det något intresse att lyssna, säga något eller göra något åt det har ni någon dag att kontakta mig annars tackar jag för mig."
Efter 2-3 dagar blev jag uppringd av en som Norrman som sedan visade sig ha titel Operations manager när han mailade mig och bekräftade våran diskussion.
Vill också tro och fick uppfattningen om att han lyssnade på feedbacken, han kunde dock inte ge mig besked direkt om min lifetime medlemskap då dem skulle ha ett möte nästa vecka "läs denna vecka" och lovade att återkomma till mig med besked.
Jag ser att min status är ändrad till lifetime platinum, dock ingen återkoppling än från han.
Hur nära i poäng var du till lifetime platinum? Finns rapporterat att vissa sett lifetime status på sin profil, men som varit en bugg. Om inte så det kan ju ses som någon from av goodwill från deras sida. Att ge dig lifetime platinum är inget som de förlorar spec mycket på om du ändå var nära - tänker att antingen så resonerar de så att du blir nöjd och slutar klaga och fortsätter bo på Strawberry eller så byter du ändå till annan kedja pga försämringarna och då använder du inte förmånerna ändå.