Ja, åkte första flighten. Det var E eller F vi landade på, kommer inte ihåg vilken
Hoppas på tur i mitten av september. Flyger SAS.I mitten på juli var det samma kö som för övriga ESTA-resenärer så ingen tid att tjäna
Ja, åkte första flighten. Det var E eller F vi landade på, kommer inte ihåg vilken
Hoppas på tur i mitten av september. Flyger SAS.I mitten på juli var det samma kö som för övriga ESTA-resenärer så ingen tid att tjäna
Åkte du SAS? Står i appen att det bara finns MPC på terminal E & F men det är kanske dit man går från I (enligt SAS appen landar vi på I)?
Jepp i Juli, typ igenom på 5-10 minuterNågon som har testat MPC på ATL än?
In the CBP MPC app, go to Settings, then Customer Support, then Feedback. Writing a message there in the app and sending it provides feedback to CBP/MPC about the MPC experience/problems.Jag tyckte jag såg en "Feedback" funktion i appen. Är det någon som lämnat feedback på händelser när agenter hävdar att kanalen endast är öppen för US medborgare eller när det inte är en separat kö osv?
Jag har använt Newarks feedback-funktion på hemsidan och de har lovat att fixa detta men det verkar inte prioriterat om man säger så.Jag tyckte jag såg en "Feedback" funktion i appen. Är det någon som lämnat feedback på händelser när agenter hävdar att kanalen endast är öppen för US medborgare eller när det inte är en separat kö osv?
Tack @011430121 Det låter toppen Stort tack! Roligt att ha möjlighet att hjälpa till. Betyder mycket när man kommer till USA efter upp till 11 Tim i luften. Ha det bra i SFFungerade perfekt på SFO igår 3 minuters väntan
65 minuter efter flygplansdörren öppnades var jag på hotellet vid Powell med tunnelbanan.
Tack @Robert flysas som startade tråden och alla som svarat.