Senator
Moderator
Vänner,
Jag har blivit för lat så jag orkar inte skriva en hel rapport. Låter hellre bilderna tala för mig. Men åkte Swiss First mellan Zurich och Dubai i går. Svårt att inte vara glad och nöjd efter en sådan stund. Beskrev till Maitre D'Cabin att det var julafton för mig då jag åker bara Swiss First en gång per år, men som ett vuxet barn såg jag fram emot detta som ett mindre barn på julafton.
Blev inte alls besviken, och för mig är Swiss vassare ombord än vad Lufthansa är. Kanske två saker som drar ner betyget från 10/10:
Champagne i FCL bör hålla högre standard
Lite bättre städning av kabinen
Utöver detta var det den perfekta dagsresa i deras A330-300...
Det här är iofs ZRH-ARN i söndags med en A320, men fint var det
Det här var A320 från ARN till ZRH i onsdags....
First Class Check-in Zurich
Frukost i FCL i Zurich
Saknas lite bättre skumpa tycker jag i en FCL
Min plats 2A, gillar denna
En liten amuse-bouche medan vi väntar. Nu har nivån höjts till BC.se standard på skumpan. Vår gamla vän LPGS
Dagens trevliga lunchmeny
Bordet dukat, film igång på 23" TV
Jag föredrar nästan Baliklaxen ombord Swiss över Kaviar... Jag skippar alla andra rätter...
Utsikten från min plats 2A är inte så tokig..
Summa summarum: ja FCT i FRA är bättre, men Swiss tar priset ombord. Jag och de andra sju i F pysslades med på ett underbart sätt.. Måste prova igen...snart
Jag har blivit för lat så jag orkar inte skriva en hel rapport. Låter hellre bilderna tala för mig. Men åkte Swiss First mellan Zurich och Dubai i går. Svårt att inte vara glad och nöjd efter en sådan stund. Beskrev till Maitre D'Cabin att det var julafton för mig då jag åker bara Swiss First en gång per år, men som ett vuxet barn såg jag fram emot detta som ett mindre barn på julafton.
Blev inte alls besviken, och för mig är Swiss vassare ombord än vad Lufthansa är. Kanske två saker som drar ner betyget från 10/10:
Champagne i FCL bör hålla högre standard
Lite bättre städning av kabinen
Utöver detta var det den perfekta dagsresa i deras A330-300...
Det här är iofs ZRH-ARN i söndags med en A320, men fint var det
Det här var A320 från ARN till ZRH i onsdags....
First Class Check-in Zurich
Frukost i FCL i Zurich
Saknas lite bättre skumpa tycker jag i en FCL
Min plats 2A, gillar denna
En liten amuse-bouche medan vi väntar. Nu har nivån höjts till BC.se standard på skumpan. Vår gamla vän LPGS
Dagens trevliga lunchmeny
Bordet dukat, film igång på 23" TV
Jag föredrar nästan Baliklaxen ombord Swiss över Kaviar... Jag skippar alla andra rätter...
Utsikten från min plats 2A är inte så tokig..
Summa summarum: ja FCT i FRA är bättre, men Swiss tar priset ombord. Jag och de andra sju i F pysslades med på ett underbart sätt.. Måste prova igen...snart