D
Deleted member 4971
Guest
Logik + flygbolag = fail
Vi får väl trots det glädjas åt den fina brickan i ECO.
Logik + flygbolag = failVi får väl trots det glädjas åt den fina brickan i ECO.
Kanskje Lufthansa borda se och lära av sig själv? Tyckar det är enda mer ironiskt at lufthansa economy överträffar lufthansa business class. Med tanke på at man får en simpel kald servering ala: müesli-frokost, ett rundstykke och en kjøttslinter eller enda verre: en sallad (utan kött!!!) på ARN-MUC i business class - medan man får varm mat på economy class på en strekke som er 15-20 minutter lengre? Det gir ingen mening what so ever IMO. ARN-FRA/MUC i SAS PLUS övergår Lufthansa business class i matkvalitet og mengd, medan lufthansa economy övergår lufthansa business class mtp at du får VARM mat. If that ain't irony...
London-Istanbul makes sense, det er jo et ganske langt stykke (flytid 4 timer? ca?).
Men om man har en flight på 2h 15m og en på 2h 35m hvor den første får sämre mat i business class, medan den siste får varm mat i economy class... No good.
Jag har inte speciellt mycket erfarenhet av LH, men de gånger jag flugit dem i år så har jag varit väldigt nöjd med maten, både till FRA och MUC. Jag har kanske haft tur, jag vet inte. Men att SAS Plus skulle vara bättre stämmer inte i min bok iaf. Deras mat är ju bara för bedrövlig inom Europa anser jag. Däremot tycker jag SAS brukar vara rätt okej oftast på deras long-haul.
Ja, om man nu kan lita på detta, minns "fläskfilén"...+Mat du får veta var kommer i från (innholdsfortegnelse + country of origin).
eller förväxla mellan kyckling och kalkon...Ja, om man nu kan lita på detta, minns "fläskfilén"...
http://www.businessclass.se/forum/threads/inte-riktig-fläskfilé-ombord-på-sas.17784/
På vilket bolag? Eller båda två?Sen missades ju punkten som är anledningen till att jag tycker det är bedrövligt:
- Oftast är det helt enkelt inte gott
Sorry, SAS.På vilket bolag? Eller båda två?