Senaste nytt

Gratis bil från Avis när man bokar en vecka ToR till Kalifornien

Vi hyrde i oktober under samma kampanj som dom hade i Maj. Hämtade bilen på LAX och lämnade på SFO och erbjudande gällde, så ja, gäller för envägs hyra

Hur lång tid tog det efter köp av flygbiljetter tills ni fick mail med erbjudandet från Avis? Köpte igår men fortfarande inget.

Hur lång tid tog det efter köp av flygbiljetter tills ni fick mail med erbjudandet från Avis? Köpte igår men fortfarande inget.

Reservera din bil genom att vidarebefordra det här mailet till avispartnerships@avis-europe.com:

Ange nedan information till Avis:

- Din SAS bokningsreferens (PNR-nummer)
- Namn på vald förare (enligt körkortet)
- Den period du önskar hyra bilen
- Där du önskar hämta och lämna bilen
- Om du vill uppgradera din hyrbil

:)

Hur tänker ni kring uppgradering? Ska man ta det i mejlet eller fråga på plats?

Kan man räkna med uppgradering något steg som Avis preferred presidents club medlem?

Sant! Jag slänger nog in en förfrågan om uppgradering så kan man kanske kolla om det går att lägga till preferrednummer på plats.

Det är ju bara att klicka på "modify" så ser man vad olika modeller kan tänkas kosta med det AWD som de använder
jämfört med klass A

(att själv göra några ändringar är nog inte tillrådligt eftersom det uttryckligen står att information på vouchern måste överensstämma med bokningen)

Jag ringde vanliga reservationer och bad dem lägga in bokningen i min Prefererad profil, inga problem sa de
men bokningen syns ändå inte på kontot.

Toppen