Någon arbetsdag.Hur lång tid tog det efter köp av flygbiljetter tills ni fick mail med erbjudandet från Avis? Köpte igår men fortfarande inget.
Hur lång tid tog det efter köp av flygbiljetter tills ni fick mail med erbjudandet från Avis? Köpte igår men fortfarande inget.
Funderade på att göra samma. Fick ni betala envägsavgift? Hur mycket?Vi hyrde i oktober under samma kampanj som dom hade i Maj. Hämtade bilen på LAX och lämnade på SFO och erbjudande gällde, så ja, gäller för envägs hyra
Nej. Jag betalde endast mellanskillnaden från en A klass till en SUV klass, samt gps och barnstol, ca 50 dollar totalt för 4 dagar som vi hade bilen. Stod totalt 370 dollar på kvittot dockFunderade på att göra samma. Fick ni betala envägsavgift? Hur mycket?
Det är ju alltid en gamble. Jag tog det i mailet för att veta att jag får det jag vill ha.Hur tänker ni kring uppgradering? Ska man ta det i mejlet eller fråga på plats?
De verkar inte registrera preferrednummer i bokningen, så det är ju tveksamt.Kan man räkna med uppgradering något steg som Avis preferred presidents club medlem?