agehall
Medlem
Presidents Club ger dig nog nada hos Avis. Avis Preferred kan däremot ge dig något med lite tur.Flera av oss/er tillhör väl också President's club med tillhörande (nästan) obligatorisk uppgradering ett par klasser.
Presidents Club ger dig nog nada hos Avis. Avis Preferred kan däremot ge dig något med lite tur.Flera av oss/er tillhör väl också President's club med tillhörande (nästan) obligatorisk uppgradering ett par klasser.
Då kanske det har att göra med den gråhåriga förhyrande "tanten". Uppgraderad i princip varje gång både som Preferred samt P.Club. Senast Malaga då från G till J.Presidents Club ger dig nog nada hos Avis. Avis Preferred kan däremot ge dig något med lite tur.
Presidents Club ger dig nog nada hos Avis. Avis Preferred kan däremot ge dig något med lite tur.
Haha, där ser man! Jag försökte faktiskt kolla upp vad den hette, för jag blev lite osäker innan jag skrev inlägget, men jag kom bara till sidor som kallade alltihop Avis Preferred, utan någon benämning på nivåerna.Framstupa ställ 20 snabba, Presidents Club är AVIS:s högsta nivå
Ja, så det kan bli. Hälsar tanten som i sin ungdoms dagar skottat fram, knuffat igång, fått polisassistans att i jakten på kontorsnycklar (mina) som lämnats i en hyrbil, i stället för en oåterlämnad bil - hittat en (milt sagt förvånad) polis som hoppat över skaklarna och fått försäkrat att bilen var på ingång - och hyrt ut ett tusental bilar som familjestraffarbete... Så, ja, jag försöker få bra bilar på resa.Haha, där ser man! Jag försökte faktiskt kolla upp vad den hette, för jag blev lite osäker innan jag skrev inlägget, men jag kom bara till sidor som kallade alltihop Avis Preferred, utan någon benämning på nivåerna.
Det står "köp av tur- och returbiljetter".Står inget om att det inte gäller vid bokning av bonusresor. Någon som vet?
SAS skrev:Särskilda villkor
Kampanjen förutsätter köp av tur- och returbiljetter för minst två personer med SAS till Los Angeles (LAX) och/eller San Francisco (SFO) via sas.no, sas.dk eller sas.se.