Senaste nytt

Gratis bil från Avis när man bokar en vecka ToR till Kalifornien

Någon som vet om det går att "efterregistrera"?
Dvs om man bokade en resa i september el. november men åker i januari?

Bokat i november ska ju var ok

Erbjudandet gäller endast bokningar som görs 1/11–16/12 2018.

Erbjudandet gäller för resor mellan 1 januari–30 juni 2019 som är köpta under perioden 1 november–16 december 2018.
Bilen måste bokas senast 20 december 2018.

Har anmält två gånger med några dagars mellanrum, men får inget mejl med mer info (har kollat skräpboxen).
Har ni fått mejl inom några timmar?

Har anmält två gånger med några dagars mellanrum, men får inget mejl med mer info (har kollat skräpboxen).
Har ni fått mejl inom några timmar?

Nej det tog några dagar, men det är hursomhelst det här svaret du får, så du kan lika gärna
skriv direkt till: avispartnerships@abg.com

Ange nedan information till Avis:

- Bokningsreferens (PNR-nummer)
- Namn på vald förare (enligt körkortet)
- Den period du önskar hyra bilen
- Där du önskar hämta och lämna bilen
- Om du vill uppgradera din hyrbil

Nu har du tagit första klivet mot en drömresa till Kalifornien – och en veckas kostnadsfri hyrbil från Avis. Så här går det till:

Börja med att boka en resa för två till Los Angeles eller San Francisco, senast 16 december 2018. För att erbjudandet ska gälla måste resan ske under perioden 1/1 och 30/6 2019 (hyrbil gäller ej under perioden 15-21 April).

Efter bokad flygresa kontaktar du Avis för att reservera din hyrbil, senast 20 december 2018.

Erbjudandet gäller en Avis hyrbil inom grupp A med alla lagstadgade försäkringar inkluderade. Bilen hämtas och överlämnas på ett av Avis uthyrningskontor, antingen på San Franciscos eller Los Angeles flygplats. Självklart kan du mot betalning uppgradera till en högre kategori eller förlänga hyresperioden. Observera att den tilldelade föraren måste vara minst 25 år för att ta del av erbjudandet.

Reservera din bil genom att vidarebefordra det här mailet till avispartnerships@abg.com

Ange nedan information till Avis:

- Bokningsreferens (PNR-nummer)
- Namn på vald förare (enligt körkortet)
- Den period du önskar hyra bilen
- Där du önskar hämta och lämna bilen
- Om du vill uppgradera din hyrbil

Som sista steg kommer Avis kontakta dig och bekräfta din bokning

Kan bekräfta att efterregistrering funkar.

Frågan är om man ska betala för uppgradering direkt, eller förhandla om saken på plats.
Vad tror panelen?

Kommer antingen vilja ha en större SUV eller en sportigare bil.

Frågan är om man ska betala för uppgradering direkt, eller förhandla om saken på plats.
Vad tror panelen?
Jag bokade direkt vilket visade sig vara vääääldigt mycket förmånligare eftersom jag hade lite tur. Fördelen med att boka uppgraderingen i förväg är ju annars att du vet vad det ska kosta och att du är mer eller mindre garanterad att de har en bil i klassen du vill ha åt dig.

Hej! Någon som vet hur lång tid det tar innan AVIS återkommer. Skickade mailet till dem den 18/12, och har inte hört något tillbaka.
Jag har legat lågt pga helger, men vad tror ni som har utnyttjat kampanjer förr, skall det ta så här lång tid?

Jag fick återkoppling nästan direkt. Det gällde dessutom att bekräfta bokning innan kampanjen gick ut så hör av dig till de och fråga.

Jag fick också återkoppling direkt.

Lite mailande fram och tillbaka ang. eventuell uppgradering, fick mig till slut att välja gratis-modellen.
Kommer troligtvis vaska bokningen men det är skönt att ha den som backup.

Toppen