JacobGBG
Medlem
Nej, då är det en ST bonusresa, ej en sas bonusresa.Hej, om jag bokar SAS Bonusresa går det att lägga till inrikes connection i USA som bonusresa?
Nej, då är det en ST bonusresa, ej en sas bonusresa.Hej, om jag bokar SAS Bonusresa går det att lägga till inrikes connection i USA som bonusresa?
Hej, letar resa SAN-CPH och hittar SAN-LAX (Delta) och LAX-CPH (Virgin+SAS) på separata sökningar. Går det att få dessa resor på samma biljett? Ringer jag in för att boka båda eller bokar jag ena online (LAX-CPH) och lägger till matarflyget via telefon?
Påverkar inte poängkostnad eller vouchers. Medför ombokningsavgift på 150 kr/person. Skatter och avgifter räknas om och kan antingen stiga eller sjunka. Men just när det gäller LHR brukar det bli billigare att göra connection där än att starta/avsluta resan där, framförallt i premiumkabiner.Stämmer med Virgin. Kostar det extra att lägga till LHR-CPH eller läggs det på samma bokning (2-4-1)?
Varför är det bättre att lägga till benet LHR-CPH i efterhand via telefon jmf med SAN-LAX? Får upp routing via SEA när jag söker SAN-LHREftersom du skriver Virgin+SAS antar jag det är LAX-LHR med Virgin? Prova isåfall söka SAN-LHR och om den går att boka, gör det, och ring sedan in och lägg till LHR-CPH.
Söker jag SAN-LHR så får jag upp routing via SEA istället för LAX. Är det ändå bättre att lägga till benet från London i efterhand än att lägga till SAN-LAX? Bokar bonusbiljetter i ekonomi.Påverkar inte poängkostnad eller vouchers. Medför ombokningsavgift på 150 kr/person. Skatter och avgifter räknas om och kan antingen stiga eller sjunka. Men just när det gäller LHR brukar det bli billigare att göra connection där än att starta/avsluta resan där, framförallt i premiumkabiner.
Varför är det bättre att lägga till benet LHR-CPH i efterhand via telefon jmf med SAN-LAX? Får upp routing via SEA när jag söker SAN-LHR
Söker jag SAN-LHR så får jag upp routing via SEA istället för LAX. Är det ändå bättre att lägga till benet från London i efterhand än att lägga till SAN-LAX? Bokar bonusbiljetter i ekonomi.
Om jag ringer in för att boka hela resan -slipper jag de extra 150kr/person då?
Gäller endast bonusresor med SAS där detta infördes för mellan 1-2 år sedan. Inte SkyTeam awards som diskussionen ovan handlade om.ombokningsavgift är 750 p/p på long haul numera. 250 intra europa.
Boka om eller ändra din biljett
Allt du behöver veta om du reser med SAS och måste boka om, ändra en biljett eller ändra namnet på biljetten »www.sas.se