Ringde in när ej var löst, då hade agent nr 1 råkat boka in en code-share flight med air mauritius (sa den nya agenten jag prata med) vilket SAS ej kan biljettera. Nya agenten (agent 2) boka en ny resa som vi hittade tillsammans, där tog det också +24h för biljettering, så ringde in igen. Agent 3 som jag kom fram till då sa då att agent 2 hade bokat in en biljett som var whitelisted och ej kan biljetteras igen..... Ringer in igen, är smått irriterad så agent 4 kopplar direkt in sin "mentor" som får lösa det. Så nu har vi 2 full business ARN-MRU med stop i AMS och CDG lösta. Men man måste ligga på.Hur gick det?
Jag har sedan SAS gick över till SkyTeam inte fått en enda biljett biljetterad samma dag vid ändring. När jag sedan har hört av mig lite drygt 24 timmar efter ändring så har jag fått höra typ: "Ja, det är flera problem med denna bokning, vänta kvar... [pausmusik]". Sedan har det, förmodligen efter att agenten pratat med Eurobonusavdelningen, löst sig samma dag.
Vad har ni andra för erfarenheter?
EDIT: När det väl var biljetter som var OK att biljettera tog det ish 3h att det skulle gå igenom.