Isak21
Medlem
om voucher fortfarande giltig --> ja
Vouchern är giltig året ut! Tack
om voucher fortfarande giltig --> ja
Tips att läsa första inlägget i denna trådHej allihop.
Jag har lyckats boka Ethiopian t/r för 2 pax ARN-ADD-CPT i september, ekonomi ner och business upp.
Om det dyker upp något business-alternativ ÄVEN ner, kan jag ringa och ordna ombokning då för 150:- per person?
Vad är numret numera och öppettider?
Jag glömmer vad som gäller mellan åren och har försökt söka rätt här på forumen och SAS hemsida. Borde veta själv![]()
Hej allihop.
Jag har lyckats boka Ethiopian t/r för 2 pax ARN-ADD-CPT i september, ekonomi ner och business upp.
Om det dyker upp något business-alternativ ÄVEN ner, kan jag ringa och ordna ombokning då för 150:- per person?
Vad är numret numera och öppettider?
M: Har samma resa på bevakning med Awardfares, och där ändras tillgången dagligen på Business biljetter. Kollar man på Star Alliance sökfunktionen på SAS hemsida visar den random att biljetter finns, men gör man samma sökning direkt igen, finns de inte, eller tvärtom. Ibland dyker resan upp ifall man lägger till fler resenärer i sökningen. Konstigt.
Ringer man SAS säger de att de (Ethiopian) har problem, och visar Business reward biljetter som SAS inte kan boka. När SAS försöker boka dem säger de att de endast går att Väntlista, vilket SAS inte kan göra.
Om du endast har en biljett i business med SAS så är det SAS business-lounge som gäller, inget annat.Vilka lounger har man tillträde till när man flyger SAS Business till USA från Kastrup, och vilken är bäst? Jag har ingen status i övrigt.
Du har bara tillgång till SAS Plus/Business lounge om du saknar status.Vilka lounger har man tillträde till när man flyger SAS Business till USA från Kastrup, och vilken är bäst? Jag har ingen status i övrigt.
Vilka lounger har man tillträde till när man flyger SAS Business till USA från Kastrup, och vilken är bäst? Jag har ingen status i övrigt.
Om du endast har en biljett i business med SAS så är det SAS business-lounge som gäller, inget annat.
Och Mikkellers lounge förstås!Du har bara tillgång till SAS Plus/Business lounge om du saknar status.
Jo men jag antar @daniel_se menade gratis-lounger. Vill man betala för sig är väl de flesta lounger tillgängliga.Och Mikkellers lounge förstås!