David Granström 2
Medlem
Jag bokade igår en resa LLA-NYC t/r i april med SAS/Swiss på utresan och Lufthansa/SAS på hemvägen. Jag fick en mailbekräftelse och såg resan på Mina Bokningar.
Nu kan jag inte längre hitta resan under Mina Bokningar och när jag söker på bokningsnumret står det att resan är avbokad. Jag har dock inte fått någon kredit på vare sig poäng, pengar eller Amex-voucher.
Anledning till detta? I SAS sökmotor finns samma resa kvar med platser på samma flyg men eftersom jag inte har kvar 2-4-1 vouchern kan jag inte enkelt göra en ny bokning.
Behöver jag kontakt kundtjänst eller löser det sig inom någon dag tror ni?
Nu kan jag inte längre hitta resan under Mina Bokningar och när jag söker på bokningsnumret står det att resan är avbokad. Jag har dock inte fått någon kredit på vare sig poäng, pengar eller Amex-voucher.
Anledning till detta? I SAS sökmotor finns samma resa kvar med platser på samma flyg men eftersom jag inte har kvar 2-4-1 vouchern kan jag inte enkelt göra en ny bokning.
Behöver jag kontakt kundtjänst eller löser det sig inom någon dag tror ni?