Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Davvelavve

Medlem
Varför när jag söker på sas.se via star alliance för att hitta business så söker jag cancun-stockholm och får upp ekonomi. När jag söker ben för ben får jag upp business med turskish båda vägar. VARFÖR SÄGER DEN att det inte finns när jag säker can-sthlm???? sjukt irriterande om det finns och så måste man ringa in. förklaring någon?
Married segments? Hittar du hela på ex air Canada eller är det ekonomi där med?

palmen

Moderator
Om man ringer till sas, kan de boka dem då som en resa, om det är married segment? det var två stop, så det är inte problemet.
Är det inte möjligt är det inte möjligt oavsett vad. Men ibland kan man trixa runt saker genom ett ytterligare stopp i Europa mm. Enda sättet att få svar på just din resa är att du ringer och frågar, ingen här sitter med tillgång till sas system.

Perikles

Medlem
Om jag vill ändra datum för hemresa på en SAS eurobonusresa bokad med AMEX 2-4-1- behöver jag då avboka hela resan först och sedan boka en ny?

Perikles

Medlem
jag svarar mig själv i fall någon annan sitter med samma fråga. Det gick att boka om resan men då kunde jag inte applicera Amex-vouchern igen. Så det blev att boka om hela resan för att sedan boka den på nytt. Då gick det att lägga till Amex-vouchern.

När blev det så dyyyyrt att åka till SIN i award :eek:
upload_2021-12-31_21-48-58.png

Tur att man stutsat den vägen och åkt den vägen och med Singapore Airlines i C och F
Men wow, va ingen dålig höjning

Toppen