Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Ja har sökt från Paris, PRG, Milan, London, FRA, Rom, AMS, LYS, CPH & Seoul. Med utresa mellan 13/3-11/4 (Har bara sökt utresa inte hemresa i samma sökning) Ända som jag hitta bizz från var Seoul verkade dock bara vara 1 business biljett från Seoul för när jag ändra till 2 personer så försvann den. Ja precis Euro Bonus och Amex voucher, trodde detta var en Eurobonus tråd!

Alright tack för det får dela upp bokningen då alltså.
Ah, hade för mig det var en generell award tråd men det är ju lyckade bokningstråden som är , my bad !

Mer än 1 plats är svårt, har sett Vietnam Airlines ha flera platser tillgängliga när jag letade resor till Japan&Sydkorea.
På dom datumen du nämner ser jag på awardfares bara 1 plats 29 och 30 mars från BUD med Korean Air till Tokyo och Osaka via Seoul.

Hemresa dom datumen däremot ser det ut att finnas en hel del med Vietnam Airlines och några med 3+ platser.

Men med sånna där öppna sökningar på awardfares är det lätt att få ideer på vilka flygplatser som är bra att söka till&från

Hur ser det ut med bränsletillägg på bonusresor nu? Om jag lägger till feeder på resan vid årsskiftet, blir det då en omräkning av alla skatter och tillägg? Det är bokat CDG-NBO nu, så CDG-tillägget försvinner ju om jag hittar en feeder från Sverige.

Ah, hade för mig det var en generell award tråd men det är ju lyckade bokningstråden som är , my bad !

Mer än 1 plats är svårt, har sett Vietnam Airlines ha flera platser tillgängliga när jag letade resor till Japan&Sydkorea.
På dom datumen du nämner ser jag på awardfares bara 1 plats 29 och 30 mars från BUD med Korean Air till Tokyo och Osaka via Seoul.

Hemresa dom datumen däremot ser det ut att finnas en hel del med Vietnam Airlines och några med 3+ platser.

Men med sånna där öppna sökningar på awardfares är det lätt att få ideer på vilka flygplatser som är bra att söka till&från

Tack för hjälpen får kika lite kanske åka Bizz hem och ekonomi dit, går det att byta dit resan om det dyker upp någon bizz istället för ekonomi utan någon kostnad?

Toppen