Bridgeman
Medlem
Nu bara prem 11 decSAS Finns 8 dec prem från ewr samt 11 dec prem & business
Nu bara prem 11 decSAS Finns 8 dec prem från ewr samt 11 dec prem & business
Tack för tipsetJag betalar i princip aldrig för sätesval. Det är bättre att hänga på låset när incheckningen öppnar.
Ja.Kan det vara värt dessa 50.000 Eurobonuspoäng t.o.r. USA för att få uppelva det?
Nu bara prem 11 dec
Om du hittar business-biljetter på datum som du kan tänka dig att flyga på, absolut!Kan det vara värt dessa 50.000 Eurobonuspoäng t.o.r. USA för att få uppelva det?
Givet namnet på forumet så... Oaktat vilket så är svaret "ja".Kan det vara värt dessa 50.000 Eurobonuspoäng t.o.r. USA för att få uppelva det?
( Naturligtvis är det en subjektiv upplevelse vad man gillar bäst, men tar gärna emot era erfarenheter)
=)
Instämmer med övriga, värt det alla dagar i veckan. Enda nackdelen är att du inte kommer vilja boka ekonomi longhaul igen i framtiden.Kan det vara värt dessa 50.000 Eurobonuspoäng t.o.r. USA för att få uppelva det?
Värt poängen? Alla dagar i veckan. 50k EB poäng får dig några inrikes/intra-EU i Economy. Jag betalar hellre för dem, och ta Business för poängen.Tar en fråga till =)=)
Har flugit någon gång till USA, till Asien, Australien men bara ekonomi.
I Europa och i Norden har jag flugit i SAS Plus.
Men aldrig flugit interkontinentalt i riktig business class.
Ska boka min första eurobousresa. Har Amex vouchen där det blir halva poängpriset.
Tänker om jag ska flyga väldigt billigt poängpris tur och retur till USA i ekonomi och på så sätt " spara på poängen"
eller testa riktig buisness class.
Utifrån ni som testat riktig internationell business class :
Är det stor skillnad gentemot ekonomi ?
Kan det vara värt dessa 50.000 Eurobonuspoäng t.o.r. USA för att få uppelva det?
( Naturligtvis är det en subjektiv upplevelse vad man gillar bäst, men tar gärna emot era erfarenheter)
=)