jerixon
Medlem
Nej det verkar bli någon annan ny form av bokningssätt. Har inte full koll men verkar småkrångligt som det mesta med Radisson nu mer =PNågon mer än jag som inte kan "See prices in Points" "See prices in Point and Currency" längre?
Nej det verkar bli någon annan ny form av bokningssätt. Har inte full koll men verkar småkrångligt som det mesta med Radisson nu mer =PNågon mer än jag som inte kan "See prices in Points" "See prices in Point and Currency" längre?
I den svenska versionen av appen är det "medlemmar får kostnadsfri frukost för två" som gäller.Free breakfast at selected hotels. Var det inte på alla hotell tidigare? Känns hyfsat uselt om man inte vet i förväg.
Samma här. Men hade några nätter kvar innan jag skulle bli platinum även för i år. Men nu var ju inte det något att hetsa emot längre. Frågan är om det är VIP-nivån som ingår med Amex Platinum framöver?Jag var Platinum, numera Vip
Nej det verkar bli någon annan ny form av bokningssätt. Har inte full koll men verkar småkrångligt som det mesta med Radisson nu mer =P
Ja, jag har ca 30k poäng på kontot, de är värda ca 4 kr numera vid provbokning. Jag har, sedan tidigare, en annan innestående bokning där värdet av lika många poäng är ca 1000-1200 kr. Den bokningen ska jag nog se till att inte röra framgent känns det som...Tittar på två nätter på Radisson Collection Royal i Köpenhamn, kostade tidigare 75000 poäng/natt. Nu när man bokar och väljer att man vill använda poäng för betalning så är mina 618000 Rewardspoäng värda ca 151 Danska kronor... Hoppas verkligen Visa bifogad bild 134364att det är nåt fel, annars är det ju helt värdelöst.