Thornado
Medlem
Du har rätt till måltider (i proportion till förseningen), två telefonsamtal/fax/e-mails/telex ...
Jag tror jag ska börja begära att få skicka två telex vid varje försening.
Du har rätt till måltider (i proportion till förseningen), två telefonsamtal/fax/e-mails/telex ...
Liten sammanfattning
Boeing 787: A Complete Timeline Of The Dreamliner's Legacy Of Failure, After Cracks Discovered In Wings
Här är dock inga Norwegianproblem nämnda vad jag kan se. Inte heller American Airlines som väl haft sin del av problem.
Resenär nummer 1?Då var det dags för resenär nummer 1 att ge sig iväg med Dreamlinern. DY 7091 från Köpenhamn till Los Angeles
Börjar ju bra. Aviserad 4 timmars försening från start. Försökte hitta orsaken utan att lyckas.
Någon som har koll?
Då var det dags för resenär nummer 1 att ge sig iväg med Dreamlinern. DY 7091 från Köpenhamn till Los Angeles
Börjar ju bra. Aviserad 4 timmars försening från start. Försökte hitta orsaken utan att lyckas.
Någon som har koll?
Resenär nummer 1?
Är inte det ett fall för ersättning en EU reglerna?
Kör! Kan bli spännande läsning.Jag funderar på allvar att testa DY till LAX, och sen köra en sas bonus award c-klass hem. Utlovar objektiv jämförelse mellan dem. Är ni med på det testet, forumet?![]()
Jag funderar på allvar att testa DY till LAX, och sen köra en sas bonus award c-klass hem. Utlovar objektiv jämförelse mellan dem. Är ni med på det testet, forumet?![]()