Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

aha, tack för infon, det hade jag inte koll på.
@ESGP ber om ursäkt för mitt förhastade svar. Se rättelse ovan.

Tack för alla svar!
Känns med andra ord som att FCT är lösbart då, härligt. Poängen har jag tänkt rätt kring och då är det bara att gräva vidare, A380 vs 747-8i. Finns säkerligen lite fina reviews på Youtube etc :)

3) A380. För stunden min favorit. Om det är viktig, så är toautrymmet gigantiskt på A380 i jämförelse med 747-8i.
Däremot, har du inte flugit med "The Queen of the Skies" (747) förut, är det verkligen en upplevelse, även om det är mera bullrigt. Sitta i rad 1 och nästan se framåt genom fönstret, inte bara åt sidan.

3) A380. För stunden min favorit. Om det är viktig, så är toautrymmet gigantiskt på A380 i jämförelse med 747-8i.
Däremot, har du inte flugit med "The Queen of the Skies" (747) förut, är det verkligen en upplevelse, även om det är mera bullrigt. Sitta i rad 1 och nästan se framåt genom fönstret, inte bara åt sidan.
Som @MrDollar nämnde, kanske coolast att testa båda :) Skall undersöka lite närmre vilka kärror som brukar trafikera sträckan med FR24, har ett businessabonnemang så kan följa långt bak i tiden. Lite lättare att få en bild av vad som sätts in på linjen gällande ålder mm.

@Abbs Gäller detta kampanjpris endast till USAs östkust eller även till längre sträckor?
de kommer väl till och från.. t.ex i somras körde de ju 2-4-1 priser där jag bokade tre pers t/r till Shanghai för 20.000 per skalle LH ena hållet och Swiss andra hållet.

edit: lägsta publicerade ordinarie fare ska gå att hitta i Expertflyer men jag kan tyvärr inte det tillräckligt bra.

Som @MrDollar nämnde, kanske coolast att testa båda :) Skall undersöka lite närmre vilka kärror som brukar trafikera sträckan med FR24, har ett businessabonnemang så kan följa långt bak i tiden. Lite lättare att få en bild av vad som sätts in på linjen gällande ålder mm.
Åldern på planen behöver du nog inte oroa dig över då alla levererades första halvan av 2010-talet typ. De är med andar ord under 10 år gamla allihopa och du kan inte veta om du får den första eller sista individen som levererades förrän typ 1 dag i förväg.

Toppen