Är väl samma dag som gäller? Du har alltså ej tillgång.Ankommer MUC på fredag kväll med LH C och ska vidare lördag förmiddag med LH F. Aldrig varit i FCL förut så ska bli spännande såvida det inte bjuder på något käbbel att jag flyger vidare dagen efter?
Hur ändrar det på saken? Du har tillgång utresedagen alltså lördag.Svarar på mig själv efter ett snabbt samtal till Lufthansa First Class service och han meddelar att jag självklart har FCL access utresedagen även om jag ankommer kvällen innan.
Glöm inte bort den klart underskattade A340-600. Riktigt härlig och tyst.
Har du (eller någon annan) tips på bästa platsen på just LH´s A340-600? Satt på 1A i deras B747-8.
Flyertalk.Finns det någon lista där man kan se var LH flyger i första klass på vintertabellen? Asien som är aktuellt.
Det går bra, jag kom 10:00 med avgång 22:00 på kvällen.Ah nu förstår jag, sorry. Var ju extremt otydlig i min fråga. Jag har alltså inte tänkt gå till FCL på fredagen (ankomst C) utan endast morgon/förmiddag på avresedagen (avgång F).
Jag satt på 1A på 340-600, inga problem, en bra plats och har du tur får du sätet bredvid dig som säng om det är låg beläggning.Har du (eller någon annan) tips på bästa platsen på just LH´s A340-600? Satt på 1A i deras B747-8.