Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

samet

Medlem
Valfritt med undantag för rätter som innehåller wagyu.
Dagens kött var inte heller tillgänglig när jag var där.

Så hela menyn, undantaget "Dagens Kött" och wagyu.

Riktigt bra mat och väldigt bra värde på erbjudandet. Rekas!
20230316_180825.jpg
20230316_180828.jpg
20230316_183051.jpg
20230316_191448.jpg
 
Tog inga bilder, men jag käkade på MJs (i Malmö) och det var väldigt trevligt! Klart bättre än tex Johan P’s amex dinner.

På MJs får man två mellanrätter och en efterrätt / per person. Det hade räckt för mättnadskänslan, men vi adderade förrätter.

Bra viner.

Loungen är skön, bra drinkar.
Rekommenderas!
 

jerixon

Medlem
Håller med.
MJs är kanon på alla vis. Bara haft bra service och god mat där

Tog inga bilder, men jag käkade på MJs (i Malmö) och det var väldigt trevligt! Klart bättre än tex Johan P’s amex dinner.

På MJs får man två mellanrätter och en efterrätt / per person. Det hade räckt för mättnadskänslan, men vi adderade förrätter.

Bra viner.

Loungen är skön, bra drinkar.
Rekommenderas!
 

Per A

Medlem
Nyss hemkommen från Hötorget Kvarterskrog och Dinner for two. Väldigt nöjd med upplevelsen. Flera amex-kunder i restaurangen vad jag kunde höra. Jättefin och uppmärksam service och atmosfär med god mat där alla för- och huvudrätter kunde väljas från menyn. Rekommenderas!
 

DavveP

Medlem
Njae jag var där ikväll med.. på Hötorget. Och inte nöjd. Bra service, men maten sisådär. Jag uppfattade att menyn inte var den normala, tex fanns inte entrecote, Pelle Janzon likväl andra rätter med som finns på den ordinarie menyn…ger det max 3 av 5.
 

Fluff

Ny medlem
Om inte förutsättningarna i mitt liv ändras är jag i Bangkok ett tag i sommar och tänkte boka en restaurang från Amex-dealen där. Vilken skulle ni välja? Är det Franzén som är bäst av dom?
Räcker till vars en förrätt där.

Åt på Villa Franzen i mars. Mycket trevligt om än inte alls samma standard som Stockholmsrestaurangen. Fördrink, extra förrätter utanför menyn (dock inte kaviarserveringen), 6-rätters, vinpaket och avec gick på 3200 SEK pp.
 

EgOscar

Medlem
Nyss hemkommen från Hötorget Kvarterskrog och Dinner for two. Väldigt nöjd med upplevelsen. Flera amex-kunder i restaurangen vad jag kunde höra. Jättefin och uppmärksam service och atmosfär med god mat där alla för- och huvudrätter kunde väljas från menyn. Rekommenderas!
Jag hade liknande positiv upplevelse. Jag gillade verkligen lokalen, fint byggd/inredd. Jag blev glatt överraskad då andra bockholmengruppen-restauranger jag besökt vart ganska tråkiga.
 
Toppen