samet
Medlem
Dagens kött var inte heller tillgänglig när jag var där.Valfritt med undantag för rätter som innehåller wagyu.
Så hela menyn, undantaget "Dagens Kött" och wagyu.
Riktigt bra mat och väldigt bra värde på erbjudandet. Rekas!
Dagens kött var inte heller tillgänglig när jag var där.Valfritt med undantag för rätter som innehåller wagyu.
Tog inga bilder, men jag käkade på MJs (i Malmö) och det var väldigt trevligt! Klart bättre än tex Johan P’s amex dinner.
På MJs får man två mellanrätter och en efterrätt / per person. Det hade räckt för mättnadskänslan, men vi adderade förrätter.
Bra viner.
Loungen är skön, bra drinkar.
Rekommenderas!
Om inte förutsättningarna i mitt liv ändras är jag i Bangkok ett tag i sommar och tänkte boka en restaurang från Amex-dealen där. Vilken skulle ni välja? Är det Franzén som är bäst av dom?
Räcker till vars en förrätt där.
Jag hade liknande positiv upplevelse. Jag gillade verkligen lokalen, fint byggd/inredd. Jag blev glatt överraskad då andra bockholmengruppen-restauranger jag besökt vart ganska tråkiga.Nyss hemkommen från Hötorget Kvarterskrog och Dinner for two. Väldigt nöjd med upplevelsen. Flera amex-kunder i restaurangen vad jag kunde höra. Jättefin och uppmärksam service och atmosfär med god mat där alla för- och huvudrätter kunde väljas från menyn. Rekommenderas!
Valde att besöka Cut 45 idag i London.
Tog deras set lunch menu med sparris till förrätt och kött till huvudrätt.
Jäkligt gott och rejält mätt blev man med alla sides.
Visa bifogad bild 141354
Visa bifogad bild 141355
Visa bifogad bild 141356
Visa bifogad bild 141357
Visa bifogad bild 141358