Niklas Edström
Medlem
Räcker till vars en förrätt där.
Nej det räcker till en avsmakningsmeny för två personer. Sedan får man betala dryck och sådant själv.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Räcker till vars en förrätt där.
Självklart Franzén!Om inte förutsättningarna i mitt liv ändras är jag i Bangkok ett tag i sommar och tänkte boka en restaurang från Amex-dealen där. Vilken skulle ni välja? Är det Franzén som är bäst av dom?
Var det fritt eller speciell Amexmeny? Har bokat där nästa torsdag den 30/3Precis hemkommen från en date med @Mrs. GOTBound på Prime Grill, än så länge klar etta gällande Dining by AMEX två-rätters kampanjen. Visa bifogad bild 139657 Visa bifogad bild 139658 Visa bifogad bild 139659 Visa bifogad bild 139660 Visa bifogad bild 139661 Visa bifogad bild 139662 Visa bifogad bild 139665 Visa bifogad bild 139664
EDIT: På förekommen anledning vill jag klargöra och bekräfta att @Mrs. GOTBound fortfarande är just Mrs. och Juhlins alkoholfria bubbel var till eder undertecknad tillika kvällens chaufför, @Mrs. GOTBound drack självklart champagne om än
Veuve Clicquot Brut NV.
Valfritt med undantag för rätter som innehåller wagyu.Var det fritt eller speciell Amexmeny? Har bokat där nästa torsdag den 30/3
testat deras wagyu någon gång annars? Funderar på att köpa till en sådan, alternativt komma tbx och ta det då, under förutsättning att jag blir nöjd nästa vecka.Valfritt med undantag för rätter som innehåller wagyu.