Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

Kelgris

Medlem
Är det någon som lyckats med att boka någon av restaurangerna i Malmö? Kom bara fram till hotellbokningen för båda restaurangerna.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Är det någon som lyckats med att boka någon av restaurangerna i Malmö? Kom bara fram till hotellbokningen för båda restaurangerna.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Inte faktiskt bokat, men en bit in i flödet för att undersöka tillgänglighet. Det ser ut som en hotellbokning men är för restaurangen. Välj dag du ”vill bo här” och tar poppar ut olika tillgängliga tider istället för olika rum.
 

palmen

Moderator
Åt på Paraden igår i Stockholm och var nöjd.

Råbiff till förrätt och Anka till huvudrätt
20230222_175149.jpg
20230222_181912.jpg
 

Johanna

Medlem
Om inte förutsättningarna i mitt liv ändras är jag i Bangkok ett tag i sommar och tänkte boka en restaurang från Amex-dealen där. Vilken skulle ni välja? Är det Franzén som är bäst av dom?
 

donski

Medlem
Jag åker till Japan under sommaren och tänker bränna min 2000kr dining benefit där. Det verkar som en tredjeparts app (Pocket Concierge) hanterar alla bokningar. Någon som har använt den? Är det bara att stoppa in Amex som betalmetod och köra?
 

chaudi

Medlem
Bokar och betalar på hemsidan, de kan vilja se mejlet på plats sedan men annars är det bara att dyka upp.
Nu gjorde aldrig jag det men om man köper till dryck på restaurangen sedan så har jag förstått det som att det kommer "automatiskt" dras på kortet när det rapporteras av resturangen efter man gått därifrån.
Sedan skickas också ett kvitto samma kväll/dagen efter per mejl.
Supersmidigt.

Jag åker till Japan under sommaren och tänker bränna min 2000kr dining benefit där. Det verkar som en tredjeparts app (Pocket Concierge) hanterar alla bokningar. Någon som har använt den? Är det bara att stoppa in Amex som betalmetod och köra?

Ja
 
Toppen