Jag skulle kunna tänka mig att åka i november om det är någon som är sugen att haka på. Det är tråkigt nog att resa ensam i jobbet =)
Några speciella datum ? Ren TP-run med återresa med vändande plan eller stanna ett tag ?
Jag skulle kunna tänka mig att åka i november om det är någon som är sugen att haka på. Det är tråkigt nog att resa ensam i jobbet =)
Några speciella datum ? Ren TP-run med återresa med vändande plan eller stanna ett tag ?
Stannar gärna ett tag, några dagar iaf och om man kan klämma in några stop over också.
Längre stopover än det jag har ovan går nog inte.. i alla fall har jag inte lyckats hitta bättre.
Jag tänkte stanna 3-4 dagar.
Stopover ingår ej i priset. Man måste med andra ord, resa vidare inom 23t och 59min på varje transit.
Jo, jag vet.. menade "kortare stopp"
Det står i första inlägget att stopover inte är tillåtet men vad jag menade var att få en halvdag eller så i en stad, till exempel Los Angeles. (Det går)![]()
Jo, jag vet.. menade "kortare stopp"
Det står i första inlägget att stopover inte är tillåtet men vad jag menade var att få en halvdag eller så i en stad, till exempel Los Angeles. (Det går)
Det bästa hade varit om man fått till länge stopp i LAS på hemvägen så man kan spela lite..
Annars är jag rätt nöjd med "ovan".
Absolut, det går... Men vill bara poängtera att man skall vara varsam med begreppen så inga medvetna medlemmar här inne går på en smällMed andra ord, man kan maximera transiten med upp till 23t och 59min. Ett ställe där detta skulle funka bra är Las Vegas (LAS) då flygplatsen ligger typ granne med "The Strip". Skulle jag göra detta på LAX eller SFO, skulle jag ta en natt flygning från HNL och ha en hyrbil redo. SFO kan man ta BART in och hinna med rätt mycket, medan LAX krävs det bil och lite tur då trafiken vet man aldrig med.