Senaste nytt

Bali 2022

jtq

Medlem
Flyger till Bali imorgon, behöver man fortfarande peduli lindungi-appen eller något annat covid-relaterat dokument?
 

Svante H

Medlem
De brydde sig inte nämnvärt i CGK om att kolla men de hade stationer ute för att hjälpa en föra in datan. Ha den installerad och EU covid passet i Kivra så löser det sig oavsett.

Främst vid malls och banker man tidigare använt appen och kanske inte dit du skall i Bali
 

jtq

Medlem
Tack för tipsen, jag har appen och tre av mina doser är registrerade i den och den fjärde har jag med mig utskriven på papper.

Min erfarenhet är att på Bali har appen aldrig varit speciellt viktig, vissa större köpcentrum krävde appen förut men ganska snart tröttnade dom på att kolla.
 
Tack för tipsen, jag har appen och tre av mina doser är registrerade i den och den fjärde har jag med mig utskriven på papper.

Min erfarenhet är att på Bali har appen aldrig varit speciellt viktig, vissa större köpcentrum krävde appen förut men ganska snart tröttnade dom på att kolla.

Tre doser räcker väl gott?
 
  • Gilla
Reactions: jtq

andersl

Medlem
Tack för tipsen, jag har appen och tre av mina doser är registrerade i den och den fjärde har jag med mig utskriven på papper.

Min erfarenhet är att på Bali har appen aldrig varit speciellt viktig, vissa större köpcentrum krävde appen förut men ganska snart tröttnade dom på att kolla.
Har varit på Bali i 10 dagar nu, och igår när vi var på Beachwalk mall i Kuta så var vi tvungna att visa att vi hade appen ned laddad.
 

jtq

Medlem
Sådär, igenom immigration efter 1,5 timmes köande. E-voa funkar inget vidare på Bali, vanliga kön gick mer än dubbelt så snabbt även om man inkluderar kön till visabetalning, jag tog sikte på en familj att ha som referens i vanliga kön. Tanken med e-voa var dock god....
 

Svante H

Medlem
Sådär, igenom immigration efter 1,5 timmes köande. E-voa funkar inget vidare på Bali, vanliga kön gick mer än dubbelt så snabbt även om man inkluderar kön till visabetalning, jag tog sikte på en familj att ha som referens i vanliga kön. Tanken med e-voa var dock god....
Det gick inte att stå i vanliga kön med e-voa? Så fick jag göra i Jakarta när vi landade. Var mest att slippa stå i kön för visabetalning som jag gjorde min ansökan online
 

jtq

Medlem
Det gick att stå i vanliga kön men med vanlig logik så trodde man ju att kön för e-voa skulle gå snabbare. Vet inte om det bara är jag men det brukar aldrig sluta bra när jag byter kö....
 
Toppen