Kolla ExpertFlyer hur bokningar ser ut, även seat mapen kan man lista ut hur bokningsläget är på avgången.Har en bokning som jag noterade hade fått 737-700, igår ställdes den in och jag är ombokad till en ny flight senare den dagen som är listad att utföras med A320neo. Dock är denna flygning ej bokningsbar via SAS hemsida, var innebär detta? Är man ombokad till en flygning som inte planeras att utföras eller har de inte laddat in denna i systemet för att kunna bokas?
Original flighten salufördes fram tills i söndags via deras system, men den nya senare flighten har aldrig funnits som ett alternativ den dagen.
Har fått en ändring till 737-700 i september.
Flighten fortfarande bokningsbar, alla säten går att boka så det ser ju ok ut. Men har svårt att se att de skulle flyga hit en 737 från Norge för en flight vid 7-tiden till Europa.
Någon annan med liknande ombokning som vet vad som brukar ske med sådana flight?
Har fått en ändring till 737-700 i september.
Flighten fortfarande bokningsbar, alla säten går att boka så det ser ju ok ut. Men har svårt att se att de skulle flyga hit en 737 från Norge för en flight vid 7-tiden till Europa.
Någon annan med liknande ombokning som vet vad som brukar ske med sådana flight?
Det är väl ungefär det hela tråden handlar om?Är det fler som sett liknande mönster med 737-ändringar?
Jo, jag syftar på OM det finns ett mönster av att kanske just sammanföra två identiska flygningar som skulle ha varit tätt inpå varandra i tidtabellen.Det är väl ungefär det hela tråden handlar om?