Där har jag tydligen missat något. Men jag ser ju aldrig på tv-kanaler med reklam.....
Där har jag tydligen missat något. Men jag ser ju aldrig på tv-kanaler med reklam.....
Ursäkta för min off topic fråga.T.ex bodde jag på hostel i Tokyo och betalade typ 50 SEK.
Måske en togbillet til 980(?)JPY og så sove stående på stationenUrsäkta för min off topic fråga.
Var exakt i Tokyo bodde du?
50 SEK är inte ens 1.000 JPY och inte ens backpackers domitories kostar så lite i Tokyo. Är det priset på förvaringsskåpet?
Detta borde sänka priset i C/F med Lufthansa till dessa destinationer, för att Lufthansa inte ska tappa alla resenärer från Skandinavien till SAS eller Norwegian?
Prissättning är inte SAS starka sida. Om dom kommer lansera LAX för 5499 kr från mars 2016 imorgon så konkurrerar dom med Swiss/Lufthansa/Air Canada som har priser på 3500-4000 kr med ett byte. Så vi får väl se vad en direktlinje har för dragningskraft.Dock så har LH/LX/UA oftast bättre priser än SK, framförallt under sommar, jul och vårens helger. P klass med LH/LX/UA för ca 17 tkr till LAX/SFO och ca 14 tkr till MIA. SAS har väl legat på ca 21-22 till SFO i Z klass, så vi får hoppas att de inför en prissättning som ligger i paritet till övriga *A bolag?
Situationen lär väl vara snarlik den till San Francisco och där har väl SAS riktigt bra beläggning som jag har förstått det.Prissättning är inte SAS starka sida. Om dom kommer lansera LAX för 5499 kr från mars 2016 imorgon så konkurrerar dom med Swiss/Lufthansa/Air Canada som har priser på 3500-4000 kr med ett byte. Så vi får väl se vad en direktlinje har för dragningskraft.
Varför inte via IST, måpnga sköna EB poäng och komfortabelt flyg till bra prisMan flyger aldrig via Istanbul, helt fel håll!
De två sista jag pratade med har årsinkomster runt 2 MSEK uppskattar jag... Men, det passar med min bild att 99% ser på flyget som transportsträcka:
Inga problem med lyxig hotell
Fet hyrbil
Det är ju motsatsen av BC.se.. Vi flyger First men bor på Novotel, Hilton Garden Inn, Best Western, Four Points och Courtyard by Marriott
"Each to his own"... Inget rätt eller fel...
SF är väl mer busienss orienterat är LA?Situationen lär väl vara snarlik den till San Francisco och där har väl SAS riktigt bra beläggning som jag har förstått det.
Okej, bor i en liten etta för 3012 kr/mån inkl el för att ha råd att flyga massor business då?
SF är väl mer busienss orienterat är LA?
Alltså inte mer business class resenärer utan mer företag som flyger dit?
Kan ha fel men den känslan jag har.