A
Aurora
Guest
Förlåt Aurora, jag förstår inte om du menar att mitt inlägg är respektlöst eller inte.
Visst ska man få ha sina djur där det är allmänt tillåtet, eller ok som på flyg under vissa omständigheter, men jag tycker fortfarande inte att en person ska maka på sig för att någon ska ta med sig sitt djur på krogen eller till jobbet. Husdjur hör, enligt min mening, inte hemma på dylika ställen.
Nja, jeg mente ikke deg spesifikt. Men jeg synes det er respektløst å ha en nedlatende holdning til mennesker som har med seg sitt husdyr på steder hvor det ikke er oppgitt forbud. Da er husdyr like naturlig som parfyme, peanøtter, mobiltelefoner og det som måtte være. Hvis man har et problem med dem på jobb eller butikken så får man sette opp forbudsskilt
Jeg har selv hund og er litt lei av å føle meg uønsket og nærmest skummel. Nå har jeg en stor, svart hund jeg overhodet ikke drar med meg overalt - men om jeg tar den med meg på bussen eller innendørs et sted så føler jeg meg nervøs og ser konstant rundt meg etter noen som evt skulle plages av hunden. Norge er verre på dette enn Sverige, her synes jeg det er så flott tilpasset hundeeiere med hundeparker osv. Men nå ødelegges jo inntrykket mitt bittelitt gjennom forumet her