Bryant
Medlem
Inte alltid. Men ganska ofta. Vi har fleecefiltar som vi använder hemma själva och för att hålla efter grus som dras in så behöver de tvättas ofta. Men, men fråga är varför det ens är ett problem - SJ har ju speciella djurkupéer. Det är knappast så att det påverkar allergiker mer eller mindre var i dessa djuren befinner sig.
Detta är ett icke problem i en djurkupé.
Igjen en misforstått holdning. Jeg har en hund som røyter ufattelig mye. Jeg kan love deg at det strøs hundehår og hundeflass overalt hvor jeg går, selv nå når det er 2-3 uker siden sist jeg så hunden min. Det er allergener OVERALT i verden, du kan ikke unngå alt. Hvis man skal følge din logikk burde alle med den minste allergi og minste følsomhet ovenfor både matvarer, husdjur og elektronikk ligge strødd rundt oss. Skal jeg nektes å sitte på et tog fordi jeg har hundehår på meg? Hvor lang tid bør det gå før jeg legger i fra meg en haug hundepels i et flysete? Enn de som er allergiske mot parfyme? Må vi be alle som reiser med SAS i 1 måned før parfymeallergikeren skal ombord om å vær så snill IKKE reise med parfyme på seg? Det går ikke an.
Jeg for min del hører det ofte om dyr og mennesker som er oppriktig bra mennesker og dyr jeg, men jeg liker å fokusere på positive ting
Man har jo alltid en grunn for å ikke tycke om noe, ikke sant? Er du sikker på det ikke beror på lite kunnskap, lite opplevelser og evt. at de få opplevelsene med hund har vært dårlige opplevelser? Var en stund i livet mitt jeg ikke likte å fly og forbannet hele eksistensen - men det snudde seg så fort jeg bestemte meg for å være positiv og åpne meg for muligheten om at fly ikke var så ille allikevel. Pila snudde riiiimelig fort. Det ukjente og uforståelige virker ofte litt ubehagelig og noe man bør unnvike. Med den holdningen går man glipp av mye bra i livet![]()
Aurora, först får du ursäkta mig om jag missförstår din norska
Jag skulle kunna fortsätta men jag väljer att hoppa av här. Vi får diskutera över en öl istället (hundfritt).