Nej. https://www.businessclass.com/forum/threads/sas-tar-bort-24h-öppet-köp.107071Kort snabb fråga,
då jag inser att jag kan använda erbjudandet med 25% poängrabatt 40 min till och onsd-torsd.
Kan man fortfarande avboka sas poängresa gratis och få poängen tbx upp till 24 h före avresa (och skatterna också)?
Fast det står ju såhär fortfarande på SAS sida när gäller bonusresa ?
Nej. Fri avbokning av bonusresor togs bort för ca 2,5 år sedan eftersom många med för stora poängsaldon satt och tjuvhöll på flera parallella bokningar, inte minst interkontinental business, "utifall att" de skulle vilja ha dem och avbokade dem i sista stund:Kort snabb fråga,
då jag inser att jag kan använda erbjudandet med 25% poängrabatt 40 min till och onsd-torsd.
Kan man fortfarande avboka sas poängresa gratis och få poängen tbx upp till 24 h före avresa (och skatterna också)?
Tekniskt sett har du ju en connection, men själv hade jag aldrig spenderat mer än 3 timmar på Clubhouse, speciellt om alternativet är slapp morgon med hotellfrukost och häng till checkout. Då hinner du väl med lunch och pre-flight drink på Clubhouse. Eller checka in väskor och ta en förmiddag/lunch i London. Men vi har alla olika smak såklartJag har en bokning med Virgin ARN-LHR-LAS.
LHR-LAS lyfter 16.35 medan jag anländer på LHR kvällen innan, klockan 21.20.
Verkar som att jag är helt rökt vad gäller att hänga i Virgin Clubhouse hela dagen innan min flight va?
Behöver ju lämna flygplatsen för hotell. Och sedan återvända dagen efter.
Hade en förhoppning om att hänga i loungen från klockan 09. Men Virgin tillåter åtkomst tidigast tre timmar innan avgång – med undantag connections.
Jag HAR ju på pappret en connection men jag är väl rökt i och med att jag lämnar flygplatsen?
Alternativet är väl att stanna i terminalen över natten och gå in i loungen när dom öppnar klockan 06, men det är jag för gammal för.
Ja, du har rätt, tre timmar får räcka. Piper in till stan under förmiddagen för nån mysig publunch.Tekniskt sett har du ju en connection, men själv hade jag aldrig spenderat mer än 3 timmar på Clubhouse, speciellt om alternativet är slapp morgon med hotellfrukost och häng till checkout. Då hinner du väl med lunch och pre-flight drink på Clubhouse. Eller checka in väskor och ta en förmiddag/lunch i London. Men vi har alla olika smak såklart
Gällande just din situation så hittar jag inte svart på vitt ifall du har rätt till lounge från morgonen, men jag misstänker att svaret är nej. Kan du kontakta Virgin och fråga vad som gäller?