C
Cristoffer Cedergren
Guest
Väst hade bra käk förr.
Hälsa Jonas! //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.png
Hälsa Jonas! //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.png
ekf skrev:Har du tips på någon bra sådan prenumeration? Har inte lyckats komma på något själv...Klicka för att utvidga...
Kan vara, verkar vara flera i din situation. Jag hade 6,5% kvar till Lifetime Gold och fick inte.Robban1616 skrev:Jag hade 49000 kvar till PFL och jag har nu fått den statusen. Kan det kanske vara 5% som gäller?Klicka för att utvidga...
jonatan79 skrev:Kan nu bekräfta att avbokning efter 19/11 av en poängbokning ger återbetalning i poäng och inte i Spenn, precis som det ska.Däremot syns inte korrekt poängsaldo efter sådan återbetalning omedelbart på översiktssidan i appen, utan bara om man klickar sig vidare till poängsidan (sidan som heter Transaktioner, där saldot är korrekt) eller om man tvingar appen att starta om sig (på iOS).Klicka för att utvidga...
intuition skrev:Det finns en öresavrundning när det gäller poäng från spend, så se upp med det. Ibland avrundas varje transaktion först och summeras sedan, ibland tvärtom. Kan ge små diffar....Klicka för att utvidga...
Ingen välkomstgåva här. Var igång på morgonen men inte så tidigt som du. =)jonatan79 skrev:Har ni andra förresten fått 1001 spenn som välkomstgåva? Jag fick igång appen vid 07-tiden den 19/11 efter teknikstrul dessförinnan men jag har inte fått några spenn.Klicka för att utvidga...
Jag laddade ner appen igår och fick välkomstgåvan.hco skrev:Ingen välkomstgåva här. Var igång på morgonen men inte så tidigt som du. =)Klicka för att utvidga...
hco skrev:Ingen välkomstgåva här. Var igång på morgonen men inte så tidigt som du. =)Klicka för att utvidga...
Calle S skrev:Ser nu i Spenn appen att trots att jag har Sverige och Svenska i min profil så är valutan ställd på Norge? Har ni andra så också?Klicka för att utvidga...
hco skrev:Ingen välkomstgåva här. Var igång på morgonen men inte så tidigt som du. =)Klicka för att utvidga...
BingoBerra skrev:Jag laddade ner appen igår och fick välkomstgåvan.Klicka för att utvidga...
Rum och frukostdelen av notan, inget annat.Calle S skrev:Japp, har ändrat nu. Någon som har koll på vad som ger intjäning av Spenn vid övernattning. Är det rumspriset med eller utan moms som ger 3spenn per 10kr? Och vad gäller för övriga kostnader på hotellet som parkering eller restaurang?Klicka för att utvidga...
Klagade till chatbotten. Fick faktiskt ett förvånade bra svar.jonatan79 skrev:Så åtminstone vissa (alla?) som fick igång appen tidigt fick ingen välkomstgåva medan andra som fick igång den senare fick det. Ja ja, ungefär som förväntat alltså.Klicka för att utvidga...
Inte restaurang eller barnota om man sätter det på rummet alltså?Lollet skrev:Rum och frukostdelen av notan, inget annat.Klicka för att utvidga...