agehall
Medlem
Beror helt på vilket bolag du flyger med.Den väger ju 5kg, då blir det ju bara 3kg över till innehållet tyvärr.
Beror helt på vilket bolag du flyger med.Den väger ju 5kg, då blir det ju bara 3kg över till innehållet tyvärr.
Den väger ju 5kg, då blir det ju bara 3kg över till innehållet tyvärr.
Absolut, jag är väl lite skadad av Lufthansa och SAS, med BA behöver man ju inte bry sig, men jag är ändå förundrad över att tillverkarna inte försöker hålla ned vikten mer på just carry-on's.Beror helt på vilket bolag du flyger med.
Absolut, jag är väl lite skadad av Lufthansa och SAS, med BA behöver man ju inte bry sig, men jag är ändå förundrad över att tillverkarna inte försöker hålla ned vikten mer på just carry-on's.
Kanske inte heller när man behöver grejer för en vecka, dvs kostym, 5 skjortor, underkläder, träningskläder/skor, extra skor och necessär? Eller funkar det med ryggsäck? Utan att stryka om allt förstås.Det är därför jag kör ryggsäck.
Dessutom kan en ryggsäck (flatpackas) och pressas in.
Passar dock inte bra till folk med frack som önskar se stiliga ut på resan.
Kanske inte heller när man behöver grejer för en vecka, dvs kostym, 5 skjortor, underkläder, träningskläder/skor, extra skor och necessär? Eller funkar det med ryggsäck? Utan att stryka om allt förstås.
Jag har gett upp hårda kaninväskor och kör nu på en Ambassador från Carl Wiking
Det otympliga bärandet är en del av tjusningenFunkar säkert väldigt bra.
Hade själv kunnat tänka mig en sådan om det inte innebar otympligt bärande.