Senaste nytt

Vilken kabinväska använder du?

Crille81

Medlem
Blev införskaffat ännu en Tumi kabinväska. Denna gång blev det en Tumi Alpha 2 International 4 Wheeled Slim Carry-On.

Tumi Global Site | Homepage US

Bara två resor med den hittills men funkar MYCKET bra till jobb resor, bra utrymme till kavaj/kostym och skjortor sen andra halvan av väskan är lagom till resterande. Bra byggkvalitet precis som vanligt när det gäller Tumi. Klarar mig 4-5 nätter med denna utan problem.
 

jumbooze

Medlem
Köpte en pacsafe metrosafe ls350 för privata resor som Personal Item ska bli intressant och se hur den funkar som kabinväska byte jag hjul på min samsonite cosmolite som nu rullar som en oljad blixt
 

agehall

Medlem
Är också intresserad av erfarenhet gällande Tumi ryggsäckar generellt. Har du hunnit köpa än?
Jag har klämt en hel del på sådana och min uppfattning är att där av god kvalité. Hittar man bara en modell som passar ens behov så är de nog bland de bästa du kan hitta.

Själv sprang jag på Victorinox-väskor nedsatta med 80%, så det fick bli en sådan, men annars hade det blivit en Tumi.
 

ACervin

Medlem
Har två Tumi mer av typen attacheväska och man-purse. Kvaliteten är fantastiskt bra och designen funktionell. Så hittar man dem på rea så är det läge att slå til om designen passar
 

Lineker

Medlem
Ni som har kikat på Tumi. Finns det något ställe med bättre priser eller är det rek listpris som gäller överallt? Hur ser t ex prisbild och utbud ut i outlets/varuhus i US?
 

Crille81

Medlem
Ni som har kikat på Tumi. Finns det något ställe med bättre priser eller är det rek listpris som gäller överallt? Hur ser t ex prisbild och utbud ut i outlets/varuhus i US?

Har köpt mina Tumi på Bagman i Malmö. Maila eller ring och fråga efter Christian så ser han till så du får bra priser.
Sällan det är rea på Tumi i USA och på outlet är det bara äldre varianter.
 
Toppen